ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91941
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۵:۰۷
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
رویترز: سنای آمریکا درباره اقداماتی برای تنبیه عربستان رای‌گیری می‌کند

رویترز: سنای آمریکا درباره اقداماتی برای تنبیه عربستان رای‌گیری می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز گزارش داد: اعضای کنگره آمریکا روز سه‌شنبه گفتند سنای این کشور در عرض چند هفته آینده درباره قوانینی برای تنبیه عربستان بر سر جنگ در یمن و مرگ جمال خاشقجی رای‌گیری خواهد کرد. باب کورکر، نماینده حزب […]

رویترز: سنای آمریکا درباره اقداماتی برای تنبیه عربستان رای‌گیری می‌کندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز گزارش داد: اعضای کنگره آمریکا روز سه‌شنبه گفتند سنای این کشور در عرض چند هفته آینده درباره قوانینی برای تنبیه عربستان بر سر جنگ در یمن و مرگ جمال خاشقجی رای‌گیری خواهد کرد.

باب کورکر، نماینده حزب جمهوری‌خواه در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، در این‌باره گفت: سنا درباره قطع همه کمک‌ها به عربستان در جنگ یمن رای‌گیری خواهد کرد.

او گفت: این رای‌گیری پیش از پایان سال جاری میلادی اجرا می‌شود. ممکن است قوانینی نیز برای پیشگیری از فروش سلاح به عربستان در سنا مطرح شود.

این سناتور افزود مجلس سنا خواهان آن است به شیوه‌ای ناخرسندی خود را به سعودی درباره آنچه برای جمال خاشقجی و اوضاع یمن رخ داده، نشان دهد. حفظ قراداد تسلیحاتی با سعودی در مجلس سنا، کار دشواری است. از وزیران خارجه و دفاع و نیز از رئیس سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) خواسته‌ایم درباره یمن و خاشقجی گزارشی به کنگره بدهند. ­

از سوی دیگر، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه گفت: محمد بن سلمان،  ولیعهد سعودی،  ثبات ندارد و غیرقابل اعتماد است. ­

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن