ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91966
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۷:۴۱
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین سالگرد شهادت شهید عسگری جمکرانی برگزار می‌شود

نخستین سالگرد شهادت شهید عسگری جمکرانی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، مراسم نخستین سالگرد شهادت «شهید مجید عسگری جمکرانی» از شهدای مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به سخنرانی می […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، مراسم نخستین سالگرد شهادت «شهید مجید عسگری جمکرانی» از شهدای مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به سخنرانی می پردازد و حاج مسعود زمانی، مداح اهل بیت علیهم‌السلام این مراسم است.

این مراسم روز پنجشنبه 24 آبان، ساعت 19 در بلوار 15 خرداد، میدان شهید محلاتی، حسینه حضرت زینب علیهاالسلام برگزار می‌‌شود.

 شهید مجید عسکری جمکرانی نخستین شهید معلم مدافع حرم در کشور است که به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام شد و اوایل آذرماه سال گذشته به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم دهم آذرماه سال 96 در قطعه ۲۲ گلزار شهدای علی بن جعفر علیه‌السلام شهر قم در کنار دیگر هم رزمانش به خاک سپرده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن