ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91979
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۰۸
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
الشرفی: متأسفانه بعضی از دولت‌های اسلامی فلسطین را مسئله خود نمی‌دانند

الشرفی: متأسفانه بعضی از دولت‌های اسلامی فلسطین را مسئله خود نمی‌دانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نشست بین‌المللی هم‌اندیشی اتحادیه‌های نویسندگان و ناشران حامی مقاومت و فلسطین صبح امروز، 23 آبان‌ماه با حضور علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری، میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ و انجمن‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نشست بین‌المللی هم‌اندیشی اتحادیه‌های نویسندگان و ناشران حامی مقاومت و فلسطین صبح امروز، 23 آبان‌ماه با حضور علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری، میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ و انجمن‌های ادبی ایران و جهان اسلام در حوزه هنری برگزار شد. 

سید صادق الشرفی، از فعالان فرهنگی یمن، نیز در این مراسم با بیان اینکه متاسفانه بعضی از دولت‌ها فلسطین را مسئله خود نمی‌دانند، گفت: از سوی دیگر مسئله‌ امیدوارکننده این است که ما همیشه در حال پیروزی بر دشمنان خود هستیم. در زمینه فلسطین نیز این موضوع صدق می‌کند و ما شاهد پیروزی‌های روزافزونی هستیم که این مسئله به خوبی از طریق شعارهایی که رزمندگان فلسطینی سر می‌دهند، از جمله شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، قابل درک است؛ البته آنها با سر دادن این شعارها هزینه سنگینی از خون خود و خانواده‌هایشان چه در داخل و چه در خارج از فلسطین پرداخت می‌کنند. 

این فعال فرهنگی با اشاره به همدلی مردم یمن با مردم مظلوم فلسطین،‌ تأکید کرد: ما به عنوان گروه‌های مقاومت در یمن تا آخرین لحظه زندگی خودمان در کنار مردم فلسطین هستیم. ای ملت فلسطین، ما یک لحظه از شعارهای شما دست برنخواهیم داشت و با شما خواهیم بود. به عنوان نمونه،‌ در روزهای اخیر به دنبال تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، فعالیت‌های اهالی رسانه و فرهنگ یمن بیشتر از قبل به موضوع فلسطین اختصاص یافته است. 

وی با بیان اینکه همه می‌دانیم که تفاونی بین آمریکا و عوامل دست‌نشانده آمریکا در کشتار مردم یمن وجود ندارد، یادآور شد: همه ما باید احساس وظیفه کنیم که همچنان که در مقابل آمریکا ایستادگی می‌کنیم، باید در مقابل دولت‌های دست‌نشانده نیز مقاومت کنیم. ما اکنون در ایران، سرزمین ولایت فقیه و امام خمینی(ره) هستیم، سرزمینی که همان روشی را به کار می‌گیرد که روش امام علی(ع) است. امام علی(ع) بر بدترین قبایلی که با پیام اسلام مخالفت داشتند، پیروز شدند و امیدواریم که این اتفاق برای ما نیز رخ دهد. 

سیدصادق الشرفی با اشاره به اینکه ما نیازمند کار فرهنگی و رسانه‌ای منسجم برای رسیدن به این اهداف هستیم، اضافه کرد: این کار در کنار انسجام، نیازمند هدف‌دار شدن است. ممکن است در زمینه نظامی پیروزی‌هایی به دست آوریم، اما ممکن است دشمن با استفاده از یک واژه مخصوص درصدد حمله به ما باشد. از این جهت برگزاری این همایش را به فال نیک می‌گیرم و برای این همایش خوب آرزوی موفقیت می‌کنم. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن