ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92000
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
  • 252 بازدید
  • ارسال توسط :
اعتراض ساکنان شرق یمن به تاسیس پایگاه نظامی جدید عربستان در استان المهره

اعتراض ساکنان شرق یمن به تاسیس پایگاه نظامی جدید عربستان در استان المهره

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، شبکه تلوزیون الجزیره گزارش داد، ده‌ها تن از شهروندان یمنی با تجمع در نزدیکی محل استقرار نیروهای عربستانی در استان المهره تلاش کردند که مانع احداث پایگاه نظامی در این استان شوند اما حضور تعداد زیادی از نیروهای عربستانی مانع از رسیدن آن‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، شبکه تلوزیون الجزیره گزارش داد، ده‌ها تن از شهروندان یمنی با تجمع در نزدیکی محل استقرار نیروهای عربستانی در استان المهره تلاش کردند که مانع احداث پایگاه نظامی در این استان شوند اما حضور تعداد زیادی از نیروهای عربستانی مانع از رسیدن آن‌ها به پایگاه‌های نظامی سعودی‌ها شد.

منابع یمن ضمن ابراز نگرانی نسبت به پیامدهای ناشی از این اقدام، اعلام کردند که نیروهای سعودی به رغم تاسیس دو پایگاه نظامی در این منطقه، بار دیگر اقدام به تاسیس پایگاه در استان المهره کرده‌اند.

کمیته برگزاری اعتصاب در استان المهره در بیانیه‌ای تاسیس پایگاه نظامی جدید عربستان را محکوم و آن را  “اقدامی خطرناک، تحریک‌آمیز و  غیرقابل قبول” توصیف کرد.

این کمیته همچنین اعلام کرد: این اقدام، نقض آشکار امنیت قلمداد می‌شود و هدف آن ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در این استان و همچنین گسترش تروریسم است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن