ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 92002
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
  • 286 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدا افرادی از سنخ جوانان امروزی هستند/ جوانان فرقی با شهید خرازی ندارند

شهدا افرادی از سنخ جوانان امروزی هستند/ جوانان فرقی با شهید خرازی ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی در یادواره سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران گفت: همه شما دانشجویان می‌توانید درباره شهدا، یادواره شهدا و اهمیت این موضوع مانند یک سخنران حرفه‌ای صحبت کنید. وی افزود: ولی در این زمینه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی در یادواره سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران گفت: همه شما دانشجویان می‌توانید درباره شهدا، یادواره شهدا و اهمیت این موضوع مانند یک سخنران حرفه‌ای صحبت کنید.

وی افزود: ولی در این زمینه یک نکته وجود دارد و آن این است که شما نیز از شکل، جنس، طایفه و قبیله همین شهدا هستید. باید بدانید که برخی‌ها می‌خواهند تصویر غیر واقعی از این شهدا ترسیم کنند و قصد دارند با سخنان خود تصویری آسمانی از شهدا تعریف کنند، اما حقیقت آن است که شهدا جوانانی مانند شما سرزنده، بانشاط و پویا هستند.   این کارشناس مسائل خانواده و جوانان بیان کرد: شهدا افرادی بودند که تنها در موقعیت‌های متفاوت تصمیم صحیح اتخاذ می‌کردند. رهبری بسیار به این نکته تاکید می‌کردند که جوانان امروز، بسیار از جوانان اوایل انقلاب و دوران جنگ محکم‌تر هستند، اما بسیاری به این موضوع خرده می‌گرفتند تا اینکه داعش و مشکلات آن به وجود آمد.

وی ادامه داد: از همین جوانان امروز برای مقابله با داعش به جبهه مقاومت رفتند و می‌بینیم افرادی مانند شهید حججی و شهید بلباسی اشخاصی بودند که پس از دوران جنگ متولد و تربیت شده‌اند.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه شهدا افرادی از سنخ جوانان امروزی هستند، عنوان کرد: در برنامه‌هایی که دارید خواهش می‌کنم که این موضوع را مطرح کنید که جوانان امروز فرقی با شهید خرازی و همرزمان وی ندارند.

وی تصریح کرد: تمام سخنم این است که ابتدا خودتان و سپس دوستان‌تان را باور کنید چرا که شما مانند بهترین فرماندهان هشت سال دوران دفاع مقدس هستید و نباید گمان کنید که آن‌ها از جایی آمده اند و شما از جایی دیگر آمده‌اید.

این کارشناس مسائل جوانان افزود: متاسفانه آفت شک در بین جوانان وجود دارد به پاک بودن خودشان و دوستان‌شان شک می‌کنند به همین خاطر کار اشتباه از آن‌ها سر می‌زند.

وی تاکید کرد: باید اموری مانند شجاعت و ایثار را در جامعه و میان افرادی که در کنار ما هستند ترویج دهیم و در مواقع ضروری دوری از امر منکر و فتنه را به یکدیگر گوشزد کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن