ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92041
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۱۶
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
اختصاصی: جریان فرار" عبدالسلام جابر" چه بود ؟

اختصاصی: جریان فرار" عبدالسلام جابر" چه بود ؟

حمید رزق مدیر برنامه های سیاسی شبکه تلویزیونی المسیره و نویسنده و تحلیلگر سیاسی یمنی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم به رد فضا سازی رژیم سعودی علیه جنبش انصار الله یمن و شکست اطلاعاتی آنها پرداخت که متن آن به شرح زیر است: خبرنگار تسنیم: "عبدالسلام جابر" حقیقتا چه کسی است که رسانه های سعودی […]

حمید رزق مدیر برنامه های سیاسی شبکه تلویزیونی المسیره و نویسنده و تحلیلگر سیاسی یمنی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم به رد فضا سازی رژیم سعودی علیه جنبش انصار الله یمن و شکست اطلاعاتی آنها پرداخت که متن آن به شرح زیر است:

خبرنگار تسنیم: "عبدالسلام جابر" حقیقتا چه کسی است که رسانه های سعودی ترویج می کنند که او عضو جنبش انصار الله یمن و وزیر اطلاع رسانی است و به خاطر اختلافات خود با جنبش انصار الله از دولت صنعا جدا شده است!؟

رزق: این فرد اصلا مردی گمنام و از ارزش سیاسی و قبیله ای برخوردار نیست. اما در گذشته که سهم خواهی وجود داشت و شورای سیاسی تشکیل شد، این فرد به عنوان وزیر اطلاع رسانی تعیین شد و عربستان با اندکی پول او را فریفت. البته برخی این توهم را در سفیر سعودی ایجاد کردند که این فرد با ایران ارتباط دارد. این فرد از استان های جنوبی یمن است.  این توهم را در عربستان ایجاد کردند که این فرد اطلاعاتی در اختیار دارد و با حزب الله در ارتباط است لذا مفید است که او را جذب کرده و کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کند تا اینگونه در سطح رسانه ای تبلیغ شود که شکافی در جبهه انصار الله یمن در حال ایجاد شدن است و همه جهان از حمایت از آنها دست برمی دارند و رفتار آنها باعث جدا شدن این فرد و سایر افراد است. از این رو بود که کنفرانسی مطبوعاتی برای تبلیغ این دروغ ها ترتیب دادند اما این کنفرانس مطبوعاتی با پرتاب کفش به سوی او به رسوایی بیشتر  منجر شد و همه جهان درباره این اتفاق صحبت می کنند و سخنی از جدایی این وزیر مطرح نیست.

خبرنگار تسنیم: آیا این فرد رابطه ای با جنبش انصار الله دارد؟

نه، رابطه ای با جنبش انصار الله ندارد. او وزیری در دولت شراکت است و از یمنی ها چیز زیادی نمی داند. او تا روز فرار کردن وزیر بود. هیچ فعالیت یا کاری در هیچ جا یا در وزارتخانه اش نکرده بوده و وزن و ارزشی ندارد و اگر صفت وزیر اطلاع رسانی را با خود یدک نمی کشید، هیچ قیمتی نزد عربستان نداشت. او از این صفت برای بالابردن قیمت خود در نزد عربستان بهره برداری کرد و در نتیجه سوار مرکب دیگر شد و با پرتاب کفش از او استقبال شد. این اتفاق برایش به منزله پایان کار و اعدام معنوی او بود. او به هیچ وجه ارتباطی با انصار الله ندارد.

خبرنگار تسنیم: آیا می توان این موضوع را یک شکست اطلاعاتی برای عربستان دانست زیرا همانطور که گفتید به نظر نمی رسد که عربستان جایگاه این فرد را از قبل نمی دانسته است و به این اطلاعات اشتباهی تکیه کرده است که این فرد اطلاعات مهمی درباره ایران و حزب الله و انصار الله دارد.

رزق: دقیقا این یک شکست اطلاعاتی است که تا سطح رسوایی تاریخی نیز می رسد. این رسوایی تاریخی به مجموعه رسوایی های عربستان و رسانه های سعودی و دستگاه اطلاعاتی عربستان و دولت عربستان به طور کلی افزوده می شود. به نظر می رسد که خود رژیم سعودی نیز فهمیده است که این فرد اسرار و اطلاعات مورد نظر را نداشته است و در نتیجه سعودی ها تصمیم گرفتند که با پخش مستقیم، اهانتی را برای او ترتیب داده و تا حدی او را مجازات کنند. سعودی ها دریافتند که این فرد صرفا بدنبال مبلغ اندکی پول و ایفای نقش جدیدی در ریاض بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن