ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92054
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
اجرای 380 برنامه در هفته بسیج در استان قم

اجرای 380 برنامه در هفته بسیج در استان قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قم، سردار شاهچراغی، فرمانده سپاه قم امروز 24 آبان ماه در نشستی خبری گفت: اتفاق بزرگی که بعد از پیروزی انقلاب افتاد، شکل‌گیری بسیج 20 میلیونی از سوی امام راحل بود، این بسیج مردمی توانست با همه مشکلات اما در همه صحنه‌ها […]

اجرای 380 برنامه در هفته بسیج در استان قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قم، سردار شاهچراغی، فرمانده سپاه قم امروز 24 آبان ماه در نشستی خبری گفت: اتفاق بزرگی که بعد از پیروزی انقلاب افتاد، شکل‌گیری بسیج 20 میلیونی از سوی امام راحل بود، این بسیج مردمی توانست با همه مشکلات اما در همه صحنه‌ها نقش‌آفرین باشد و این بیانگر هوشیاری امام راحل در شکل‌گیری بسیج بوده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: الان در شرایطی قرارداریم که  دشمنی معاندین علیه انقلاب و نظام اسلامی شدت دارد، ولی با این حال، بسیج با سازماندهی بهتر وقوی‌تر می‌تواند همه نقش‌های دشمنان را خنثی کند.

وی تصریح کرد: شهداء نقش اساسی در ایجاد امنیت کشور داشتند و دارند؛ این شهداء بسیجیانی بودند که از میان همین مردم برخاسته و آثار زیادی از خود به نمایش گذاشتند.

شاه‌چراغی اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای نقش‌آفرینی، یادآوری برنامه های سازمان یافته، خدمت‌رسانی، محروم‌زدایی و کمک به دولت برای سازندگی است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج افزود: در قم این برنامه‌ها با تجمع بزرگ بسیجیان در روز امامت حضرت مهدی(ع) در جمکران در روز 26 آبان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج 40 عنوان در قالب380 برنامه برگزار می شود، اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها، مراسم گرامیداشت شش‌هزار شهید و سرداران، غبارروبی مزار شهداء، تکمیل و افتتاح 20 پروژه عمرانی مانند نماز خانه، خانه عالم، آب، مدرسه؛ اعزام 50 گروه جهادی به روستاهای محروم قم برای خدمت رسانی، دیدار با علما و مراجع، ارائه خدمات پزشکی رایگان و… است. 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن