ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9209
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
آیت الله علم الهدی: حرکت واقعی پساعاشورایی را مدافعان حرم انجام می دهند

آیت الله علم الهدی: حرکت واقعی پساعاشورایی را مدافعان حرم انجام می دهند

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد افزود: انقلاب و نظام بستری را فراهم کرده است که می توان حرکت پساعاشورایی زینبی داشته باشیم.وی ادامه داد: اشک، ناله، گریه و زاری بر اباعبدالله(ع) تا زمانی که در شعاع آن حرکت و مبارزه علیه ظلم […]

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد افزود: انقلاب و نظام بستری را فراهم کرده است که می توان حرکت پساعاشورایی زینبی داشته باشیم.
وی ادامه داد: اشک، ناله، گریه و زاری بر اباعبدالله(ع) تا زمانی که در شعاع آن حرکت و مبارزه علیه ظلم نباشد فایده ای ندارد.
امام جمعه مشهد گفت: باید چنان بود که حضرت زینب(س) در کوفه اجرا کرد و با سخنان و خطبه های خود کاخ یزید را به هم ریخت و در طول مسیر راه نیز به مردم آگاهی بخشید و پیام شهدای کربلا را منتقل کرد.
وی گفت: عشق، علاقه و محبت ما به حضرت دالله(ع) به اندازه حضرت زینب نسبت به برادرش نیست، خانواده امام حسین(ع) بعد از عاشورا تنها به اشک ریختن اکتفا نکردند، آنها ظلم را دیدند ولی هدف و مقصود را فراموش نکردند و دنباله اش را گرفتند.
آیت الله علم الهدی افزود: قدرتهای جهانی بسیج شده اند امام حسین(ع) و اسلام و ولایت را براندازی کنند و 2 بال شیعه که یکی به نام اباعبدالله(ع) سرخ است و بال دیگر با نام امام زمان(عج) سبز می باشد را قطع کنند و با توطئه و فتنه های سیاسی در کنار داعش و جنگ به دنبال اجرای این اهداف هستند.
وی ادامه داد: کسانی که سوگواری سکولار را ترویج می کنند که فقط اشک و ناله دارد و دست به حرکتهای خرافی می زنند و با نظام وانقلاب کاری ندارند اسلام و امام حسین(ع) آنها مدل عبدالله بن عمر است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: که دلبستگی عاطفی به سیدالشهدا(ع) باید همه جریانهای رفتاری، اجتماعی، سیاسی و بینشی ما را تحت تاثیر قرار دهد که اگر اینگونه شد پساعاشورایی ما حسینی است.
7507/1858**خبرنگار: مصطفی نخعی**منتشرکننده: حسین کریم زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن