ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92105
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰:۴۷
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
نام‌های عجیبی که در سازمان ثبت احوال تغییر کرده‌اند +اینفوگرافیک

نام‌های عجیبی که در سازمان ثبت احوال تغییر کرده‌اند +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نام و اسمی که برای افراد در جوامع مختلف انتخاب می‌شود، برگرفته از مواردی چون نحوه نامگذاری نوزادان، رسم و رسوم حاکم درباره برگزیدن نام برای فرزند تازه متولد شده و همچنین میزان فراوانی اسامی دختر […]

نام‌های عجیبی که در سازمان ثبت احوال تغییر کرده‌اند+اینف اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نام و اسمی که برای افراد در جوامع مختلف انتخاب می‌شود، برگرفته از مواردی چون نحوه نامگذاری نوزادان، رسم و رسوم حاکم درباره برگزیدن نام برای فرزند تازه متولد شده و همچنین میزان فراوانی اسامی دختر و پسر در هر شهر و منطقه‌ای بستگی دارد.

انتخاب اسامی  مختلف برای نوزادان دختر یا  پسر به شیوه قرار دادن چندین نام متنوع در بین صفحات قرآن کریم، یکی از متداول ترین و البته پر طرفدارترین روش‌هایی است که خانواده‌های ایرانی از آن برای نامگذاری نوزاد خود استفاده می‌کنند.

انتخاب نام‌های مذهبی برگرفته از نام اهل بیت علیهم السلام و همچنین انتخاب اسامی قهرمانان و اسطوره‌های وطنی تاثیرگذار در حفظ آب و خاک و اعتلای فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برای دختران و پسران، به ترتیب پرکاربردترین اسامی انتخابی خانواده‌های ایرانی را تشکیل می‌دهد. به طور معمول در اغلب خانواده‌های ایرانی نام یک یا چند فرزند از فرزندان خانواده از اسامی مذهبی انتخاب می‌شود.

در ادامه اینفوگرافیک اسامی عجیب و غریب برخی از افراد که در سال‌ها پیش برای آن‌ها انتخاب می‌شده است را مشاهده کنید و البته فراموش نکنید که این اسامی طی سال‌های اخیر با هماهنگی دفاتر ثبت احوال به نام‌های دیگر تغییر پیدا کرده‌اند.

نام‌های عجیبی که در سازمان ثبت احوال تغییر کرده‌اند+ اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن