ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92129
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه بجنورد: نبود وحدت در جوامع اسلامی آن‌ها را به زیر سلطه استکبار برده است

امام جمعه بجنورد: نبود وحدت در جوامع اسلامی آن‌ها را به زیر سلطه استکبار برده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابولقاسم یعقوبی ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) به شرایط رهبری امام عصر(عج) بعد از شهادت پدر گرامیشان پرداخت و اظهار داشت: شبکه امام حسن عسگری(ع) در دوران غیبت صغرا ادامه داشت به نحوی که مراجع تقلید و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابولقاسم یعقوبی ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) به شرایط رهبری امام عصر(عج) بعد از شهادت پدر گرامیشان پرداخت و اظهار داشت: شبکه امام حسن عسگری(ع) در دوران غیبت صغرا ادامه داشت به نحوی که مراجع تقلید و نواب برای آن‌ها ادامه وکالت در دوران ائمه را انجام می‌دادند. وکالت در زمان ائمه همچون حکومتی در سایه و در تمام ممالک اسلامی بود تا مشکلات را برطرف کنند و وجوهات شرعی را به امام معصوم برسانند.

وی با اشاره به مشکلاتی که به واسطه نبود وحدت در جوامع اسلامی به وجود آمده است، افزود: نبود وحدت باعث شده است تا اهرم‌های فشار و تحریم دست کشورهای لیبرال و مستکبر بیافتد تا در دادگاه‌های خود هر رای را که بخواهند علیه کشورهای اسلامی صادر کنند. کشورهای اسلامی باید به طور مستقل خود دادگاهی داشته باشند تا مشکلات در آن و بدون فشار استکبار برطرف شود.

امام‌ جمعه بجنورد با بیان اینکه هدف اصلی آمریکا و اسرائیل ایجاد تفرقه در بین جوامع مسلمین است تصریح کرد: بنابه فرموده امام علی(ع) شیطان قدم به قدم برای دور کردن ایمان جلو می‌آید و وحدت را به تفرقه و اختلاف تبدیل کرده و در پرتو آن فتنه ایجاد می‌کند. مصداق بارز این جمله، آمریکا و اسرائیل هستند که امروز در منطقه با ایجاد فتنه میلیون‌ها انسان را به جان هم انداخته‌اند.

یعقوبی با اشاره به اینکه  اتفاقات یمن زنگ خطری از جانب خداست تا کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد شوند، خاطرنشان کرد: جنگ عربستان و یمن که علاوه بر کشته شدن بیش از 50 هزار نفر، نابودی زیربناهای کشور یمن را نیز در پی داشته است، هشداری است که کشورهای اسلامی از بی‌خیالی بیرون رفته و به ریشه‌های اصلی اسلام بازگردند.

وی در ادامه افزود: اگر 58 کشور مسلمان در کنار یکدیگر و ید واحده باشند، دیگر تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی روی آنان تاثیری نخواهد داشت و دیگر نظام استکبار نمی‌تواند از حاکمان احمقی همچون بن سلمان برای سرکوب مسلمانان استفاده کند. جوامع اسلامی باید براساس هفته وحدت به قرآن و فرامین پیامبر اسلام بازگردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پایان مشکلات اقتصادی کنونی را نتیجه خیانت‌های عده‌ای همانند بنی‌صدر دانست و گفت: امروز استکبار به واسطه عده‌ای نفوذی و فریفته دنیا توانسته است در نظام اقتصادی خلل ایجاد کند و عده‌ای خائن در کشور با خروج ارز از کشور و بازی در زمین دشمن آرامش را از اقتصاد کشور سلب کنند. همچنین این اقدام اخیر قوه قضاییه برخورد قاطئانه و صحیحی با این افراد بود و امیدواریم ادامه یابد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن