ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92135
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
نشست اقتصادی عربستان، امارات، آمریکا و انگلیس برای حمایت از دولت منصور هادی

نشست اقتصادی عربستان، امارات، آمریکا و انگلیس برای حمایت از دولت منصور هادی

به‌ گزارش ‌ایسنا، ‌به نقل از اسکای نیوز، مقامات ارشد و سفرای کشورهای مذکور به منظور تعیین اقدامات و تدابیر اصلی برای حل اوضاع اقتصادی و انسانی یمن در ریاض نشستی برگزار کردند. در بیانیه نشست مذکور آمده است که این کشورها با تاسیس کمیته‌ مشورتی فنی که ماهانه تشکیل جلسه می‌دهد، با هدف “اتخاذ […]

به‌ گزارش ‌ایسنا، ‌به نقل از اسکای نیوز، مقامات ارشد و سفرای کشورهای مذکور به منظور تعیین اقدامات و تدابیر اصلی برای حل اوضاع اقتصادی و انسانی یمن در ریاض نشستی برگزار کردند.

در بیانیه نشست مذکور آمده است که این کشورها با تاسیس کمیته‌ مشورتی فنی که ماهانه تشکیل جلسه می‌دهد، با هدف “اتخاذ تدابیر لازم برای تحقق ثبات پولی یمن، اداره کمک‌های مالی خارجی و حمایت از تلاش‌های دولت مستعفی برای بهبود اوضاع اقتصادی این کشور” موافقت کردند.

طبق این بیانیه، سلسله اقدامات حمایتی از اقتصاد یمن شامل برنامه ارائه تسهیلات تجاری در چارچوب تامین بودجه بین‌المللی با نظارت بانک مرکزی یمن و حمایت از تلاش‌های فرستاده ویژه‌ سازمان ملل در خصوص تدابیر اقتصادی برای اعتماد سازی است.

کشورهای مذکور همچنین بر اهمیت توسعه اقتصادی در کاهش شدت اوضاع بد انسانی یمن و حفاظت از جان غیر نظامیان و زیر ساخت‌ها تاکید کردند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن