ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92242
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۵۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
محور مقاومت کابینه رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورده است / آل سعود شهامت اعلام شکست در یمن را ندارد

محور مقاومت کابینه رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورده است / آل سعود شهامت اعلام شکست در یمن را ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قم فردا، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم که به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: امروز دو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قم فردا، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم که به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: امروز دو سوال اساسی در جهان مطرح است سوال اول این که مسیری که دولت ها دنبال می کنند نتایج آن ها چه خواهد شد و آیا این مسیر در نهایت موجب غلبه مظلومان بر ستمگران خواهد شد.

وی ادامه داد: سوال دوم این که چه مکتب و مسیری برای بشریت الهام بخش است و سرانجام جهان چه خواهد شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: در خصوص سوال اول باید بگوییم آیا این روندی که قدرت های زورگو در پیش گرفته اند و روزانه در حال جنایت و کشتار هستند تا 40 سال بعد این ظلم ها به کجا خواهد رسید؟

وی بیان داشت: در پاسخ به این سوال باید بگویم این ملت های ستمدیده هستند که برای در دست گرفتن سرنوشت شان قیام خواهندکرد.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی موازنه قدرت را به نفع ملت های ستمدیده و مظلوم دنیا تغییر داد، تاکید کرد: امروز در خاورمیانه به رهبری امام خامنه ای، جمهوری اسلامی ایران توانسته از مردم مظلوم منطقه حمایت کند و رژیم صهیونیستی را در میدان های نبرد مختلف شکست دهد.

وی با بیان این که  ملت ایران با الهام از اهل بیت توانستند انقلاب کنند و در جنگ تحمیلی پیروز شدند، افزود: بعد از انقلاب هم ، نهضت مقاومت لبنان و رهبر شجاعش صهیونیست ها را در جنگ سی و سه روزه شکست داد و هم اکنون رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی که با لبنان هم مرز است دیوار بتونی 7 متری کشیده اند که جلوی حمله به این کشور را بگیرند که نشان از قدرت حزب الله دارد.

صفوی به استعفای لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: نیروهای مقاومت در غزه در جنگ جدیدی که این روزها آغاز شده به نحوی عمل کردند که کابینه نتانیاهو را به لرزه در آوردند.

وی جنگ با داعش را مورد توجه قرار داد و گفت: نیروهای مردمی در عراق و سوریه با آموزش و تربیت توسط نیروهای جمهوری اسلامی ایران توانستند داعش را شکست دهند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: این مسیری که طی می شود از نظر اسلام غلبه ملت های مظلوم بر ستمگران است که در واقع تحقق یافتن وعده ای الهی است.

وی افزود: امروز آل سعود در یمن با شکست مواجه شده اما شهامت اعلام شکست و عقب نشینی را ندارد حال این که تمام این پیروزی ها تحت تاثیر افکار امام خمینی و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی است.

صفوی به جنگ افغانستان با آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس اظهارات جورج بوش پدر که در کتابش نیز آمده است آمریکا قصد داشت بعد از افغانستان به ایران حمله کند که مشاوران این کشور ایران را متفاوت با افغانستان دانسته و اجازه این کار راه ندادند.

وی افزود: امروز این سوال مطرح است که آیا فرهنگ لیبرالیسم نجات بخش بشریت خواهد بود که با اطمینان می گوییم که این فرهنگ اسلام است که نجات بخش خواهد بود و روزی با فرماندهی امام عصر(عج) بر دنیا غلبه خواهد کرد و عدالت مهدوی را در جهان برپا خواهد ساخت.

مشاور عالی فرمانده کل قوا تصریح کرد:آن تفکر منحرف وهابیتی که در عربستان سعودی است که هیچ ماهیتی ندارد برای اهل تسنن نمی تواند نجات بخش باشد علاوه بر این تفکرات اسلامی که در برخی کشورها است از شرق آسیا تا شمال آفریقا نمی تواند نجات بخش است.

وی افزود: تفکر اسلام ناب محمدی که در جمهوری اسلامی ایران برپا شده است نجات بخش جهانیان خواهد بود و با اطمینان می گوییم جهان آینده غلبه اسلام بر کفر و نفاق خواهد بود.

صفوی ادامه داد: تنها مکتب حیات بخش برای دنیا و آخرت بشریت مکتب اسلام ناب و تفکر مهدویت است و خدای بزرگ را شاکریم که به ما این افتخار را داده است که زمینه ساز ظهور باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن