ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92246
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :

شهادت چهار خواهر یمنی در حمله هوایی سعودی به غرب یمن

العالم – یمن  شمار قربانیان حمله روز گذشته جنگنده‌های سعودی به منزل یکی از شهروندان یمنی در شهرستان «الحالی» در استان «الحدیدة» افزایش یافت و چهارمین دختر این خانواده نیز بر اثر شدت جراحات، جان خود را از دست داد. به نوشته پایگاه خبری «المسیرة»، حمله دیروز جنگنده‌های سعودی به منزل شهروندی به نام «ماجد […]

العالم – یمن 

شمار قربانیان حمله روز گذشته جنگنده‌های سعودی به منزل یکی از شهروندان یمنی در شهرستان «الحالی» در استان «الحدیدة» افزایش یافت و چهارمین دختر این خانواده نیز بر اثر شدت جراحات، جان خود را از دست داد.

به نوشته پایگاه خبری «المسیرة»، حمله دیروز جنگنده‌های سعودی به منزل شهروندی به نام «ماجد الواحدی» در شهرستان الحالی موجب کشته شدن سه خواهر این خانواده و زخمی شدن سه خواهر دیگر شده بود که امروز یکی دیگر از دختران زخمی این خانواده، بر اثر شدت جراحات در بیمارستان درگذشت.

جنگنده‌های سعودی در سلسله حملات روز گذشته خود به استان الحدیده، منطقه «السلخانه» در شهرستان الحالی را نیز بمباران کردند و یکی از منازل مسکونی این منطقه را نابود کردند.

 جنگنده‌های ائتلاف سعودی دیروز (جمعه 16 نوامبر)،همچنین چهار بار به روستایی در نزدیکی جاده ارتباطی دو منطقه «زبید» و «التحتیا» حمله کردند که به دنبال آن شش نفر از شهروندان یمنی کشته و تعدادی زخمی شدند.

واحد توپخانه‌ای ائتلاف سعودی-اماراتی نیز سالن انتظار فرودگاه الحدیده که در جنوب این شهر قرار دارد، هدف قرار داد.

ائتلاف سعودی-اماراتی که از 23 خرداد پیش، بدون توجه به کلیه هشدارهای جوامع و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق‌ بشری؛ حمله‌ای همه‌جانبه برای اشغال استان الحدیدة آغاز کردند که تاکنون با مقاومت مردمی یمن شکست خورده است.

تلاش این ائتلاف برای سیطره بر بندر الحدیده، مهمترین کانال کمک‌رسانی به مردم یمن طی یک هفته گذشته بسیار بیشتر شده و تمام گزارش‌ها حاکی از تشدید حملات علیه این استان است. 

فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن