ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92247
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
  • 347 بازدید
  • ارسال توسط :
جنایات سعودی‌ها در منطقه سبب هراس اروپا شد

جنایات سعودی‌ها در منطقه سبب هراس اروپا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، مهرداد بائوج لاهوتی در خصوص درخواست 57 عضو پارلمان اروپا برای بازگرداندن سفیر اتحادیه اروپا از ریاض، گفت: به نظر می رسد امروزه آل سعود برای اروپایی ها مصداق سرنوشت صدام را دارد. نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

مهرداد بائوج لاهوتی در خصوص درخواست 57 عضو پارلمان اروپا برای بازگرداندن سفیر اتحادیه اروپا از ریاض، گفت: به نظر می رسد امروزه آل سعود برای اروپایی ها مصداق سرنوشت صدام را دارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع در زمان جنگ تحمیلی همه کشورهای غربی و آمریکا از رژیم بعث عراق حمایت می کردند تا صدام سیاست های آنها را در منطقه اجرایی کند اما پس از گذشت مدت زمانی رژیم بعث عراق برای اروپایی ها و آمریکا به آسیب تبدیل شد از این رو پرونده این جنایتکاران را بستند.

آل سعود امروزه جانشین رژیم بعث عراق شده است

وی ادامه داد: بر این اساس آل سعود امروزه جانشین رژیم بعث عراق شده و به نوعی ولیعهد سعودی در نقش ژاندارم منطقه ای را ایفا می کند تا از این طریق سیاست های ظالمانه و یکجانبه در منطقه اجرایی شود. این مهم در حالیست که امروزه بی پروایی های محمد بن سلمان موجب شده تا عربستان برای این کشورها به تهدید تبدیل شود.

کشورهای غربی از ائتلاف سعودی برای حمله به یمن حمایت کردند

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه کشورهای غربی از ائتلاف سعودی برای حمله به یمن حمایت کردند و بر این اساس معامله های پر سود فروش تسلیحات نظامی را انعقاد کردند، تصریح کرد: این مهم در حالیست که امروزه سعودی ها در مظان اتهام قرار گرفته اند و برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی که حامی ولیعهد سعودی هستند خودشان را در خطر می بینند.

 

هراس غربی ها بدلیل در معرض اتهام قرارگرفتن به دلیل جنایات سعودی ها در منطقه

بائوج لاهوتی افزود: بنابراین غربی ها به این نتیجه رسیده اند که باید اقدامات حداقلی را در برابر ریاض انجام دهند تا کمی در از معرض در اتهام قرار گرفتن رها شوند.

درخواست فراخوان اتحادیه اروپا از ریاض واکنش حداقلی در برابر افکار عمومی است

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نوعی سران کشورهای اروپایی به خوبی می دانند که اگر سعودی ها روند کنونی را طی کند شاید در آینده ای نزدیک منافع آنها در منطقه با تهدیدات جدی مواجه شود از این رو مشاهده می شود که تعدادی از اعضای پارلمان اروپا برای بازگرداندن سفیر این اتحادیه از عربستان درخواستشان را به سئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ارائه کرده اند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن