ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92251
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
  • 395 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور درگذشت امیرمحمد اژدری تسلیت گفت

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور درگذشت امیرمحمد اژدری تسلیت گفت

 مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور د‌ر پی عروج نابهنگام جهادگرآسمانی امیرمحمد اژدری تسلیت گفت.   متن پیام به شرح زیر است:   انا لله و انا الیه راجعونانتشار خبر عروج ملکوتی و شهادت گونه جهادگر بسیجی مهندس امیرمحمد اژدری یاد و خاطره پرواز کبوتران خونین بال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم را در اذهان […]

 مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور د‌ر پی عروج نابهنگام جهادگرآسمانی امیرمحمد اژدری تسلیت گفت.   متن پیام به شرح زیر است:   انا لله و انا الیه راجعون
انتشار خبر عروج ملکوتی و شهادت گونه جهادگر بسیجی مهندس امیرمحمد اژدری یاد و خاطره پرواز کبوتران خونین بال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم را در اذهان تداعی کرد.
بی شک مجاهدت‌های خالصانه آن جهادگر خستگی ناپذیر همان عمل به وظیفه سنگین ادامه راه شهیدان و اطاعت از ولایت فقیه در ارائه خدمت بی منت به صاحبان اصلی و، ولی نعمتان انقلاب است که او برای رسیدن به آن سر از پای نمی‌شناخت و عمر کوتاه، اما پر برکت خود را وقف و فدای این راه کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه جهادگران شهید، عروج ملکوتی جهادگرآسمانی امیرمحمد اژدری را به خانواده آن مجاهد سفر کرده و جامعه جهادگر کشور خصوصا همسنگران ایشان در قرارگاه جهادی امام رضا (ع) تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند بزرگ برای آن یاور محرومان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت مینمایم.

نعمان غلامی
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن