ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92257
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :

دیدار هیأتی یمنی با دبیر کل «نجباء» عراق

العالم _ عراق دبیر کل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در دیدار با هیأتی یمنی که به بغداد سفر کرده، «با تمجید از مقاومت ملت یمن و نقش رزمندگان انصارالله در مقابله با هجوم امریکایی ـ سعودی، بر شکست نقشه‌های مستکبران در برابر اراده آنان تأکید کرد».  هیأتی از فرستادگان جنبش انصارالله یمن به ریاست «محمد […]

العالم _ عراق

دبیر کل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در دیدار با هیأتی یمنی که به بغداد سفر کرده، «با تمجید از مقاومت ملت یمن و نقش رزمندگان انصارالله در مقابله با هجوم امریکایی ـ سعودی، بر شکست نقشه‌های مستکبران در برابر اراده آنان تأکید کرد».

 هیأتی از فرستادگان جنبش انصارالله یمن به ریاست «محمد القبلی» با حضور در مقر مرکزی مقاومت اسلامی نُجَباء در بغداد، با دبیرکل این جنبش ملاقات کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از وبگاه خبری «نجباء»، در این دیدار، طرفین درباره آخرین تحولات یمن گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. شیخ «اکرم الکعبی» دبیر کل جنبش، با تمجید از «مقاومت ملت یمن و نقش رزمندگان انصارالله در مقابله با هجوم امریکایی ـ سعودی»، بر «شکست نقشه‌های مستکبران در برابر اراده آنان» تأکید کرد.

طبق این گزارش، القبلی نیز متقابلا «اهتمام مقاومت اسلامی نُجَباء به یاری ملت یمن در مواجهه با دشمنان متجاوز را مورد ستایش قرار داد».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن