ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92258
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن ۴ خواهر یمنی در حمله ائتلاف عربی به منطقه‌ای در جنوب الحدیده

کشته شدن ۴ خواهر یمنی در حمله ائتلاف عربی به منطقه‌ای در جنوب الحدیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، جنگنده‌های ائتلاف عربی در حمله‌ای هوایی یک منزل در منطقه “السلخانه” در  منطقه “الحالی”واقع در جنوب شهر “الحدیده” را هدف قرار دادند که در نتیجه آن چهار خواهر یمنی کشته و دو تن از آن‌ها که یکی از آن‌ها کودک بودند، زخمی شدند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، جنگنده‌های ائتلاف عربی در حمله‌ای هوایی یک منزل در منطقه “السلخانه” در  منطقه “الحالی”واقع در جنوب شهر “الحدیده” را هدف قرار دادند که در نتیجه آن چهار خواهر یمنی کشته و دو تن از آن‌ها که یکی از آن‌ها کودک بودند، زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف عربی با سلسله حملاتی میدان “تسعین” را هدف قرار دادند و  همچنین سلسله حملاتی را در مسیر ارتباطی میان شهرستان “التحیتا” و “زبید” انجام دادند که منجر به کشته شدن شش غیرنظامی شد.

در همین راستا، یک منبع نظامی اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله گسترده‌ای را به مراکز تجمع نیروهای ائتلاف سعودی در “المتینه” در شهرستان “التحتیا” انجام دادند.

شبکه المیادین به نقل از منبع نظامی گزارش داد، این حملات در پاسخ به حمله هوایی و زمینی ائتلاف عربی علیه پایگاه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این شهرستان انجام شد.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد: این حملات منجر به کشته و زخمی شدن چندین تن از نیروهای سعودی شد و نیروهای ائتلاف عربی پایگاه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ناحیه شمال و شرق شهر “الدریهمی” در جنوب استان “الحدیده” را هدف قرار دادند.

در مرزها نیز چندین تن از نیروهای ائتلاف عربی در  جریان مقابله با پیشروی آن‌ها به سمت پایگاه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه مرزی “ابواب الحدید” میان “عسیر” عربستان و “صعده” کشته و زخمی شدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین عملیات مشابه نیروهای ائتلاف به سمت کوه “القیس” واقع در جازان را ناکام گذاشتند و با حملات توپخانه‌ای پایگاه‌های سربازان سعودی در شرق “جبل‌الدود” را هدف قرار دادند.

حملات هوایی در استان صعده منجر به تخریب دو منزل مسکونی شد و خسارت جانی‌ای به دنبال نداشت.

نیرهای سعودی همچنین با بیش از ۵۰ راکت و موشک دو شهرستان “الظاهر” و “حیدان” را هدف قرار دادند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن