ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92309
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۱۰
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
خوزستان| نخستین یادواره شهید مدافع حرم " کایدخورده" در دزفول برگزار می شود

خوزستان| نخستین یادواره شهید مدافع حرم " کایدخورده" در دزفول برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دزفول،  به منظور گرامیداشت یاد و خاطره  شهید مدافع حرم عارف کاید خورده  نخستین  یادواره این شهید والامقام با حضور اقشار مختلف  مردم و جوانان شهرستان شهید پرور دزفول  در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار می‌شود. در این یادواره  حسین شمشادی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دزفول،  به منظور گرامیداشت یاد و خاطره  شهید مدافع حرم عارف کاید خورده  نخستین  یادواره این شهید والامقام با حضور اقشار مختلف  مردم و جوانان شهرستان شهید پرور دزفول  در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار می‌شود.

در این یادواره  حسین شمشادی خبرنگار صدا و سیما در عراق و سوریه به روایت‌گری می‌پردازد و خاطرات خود را از حضور در جمع رزمندگان جبهه مقاومت بیان می‌کند.

یادواره شهید عالی قدر روز چهارشنبه 30آبان 97  راس ساعت 20:30 برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم: شهید عارف کاید خورده از استان خوزستان مدافع حرم شهرستان دزفول  روز یکشنبه 28 آبان همزمان با 30صفر المظفر سال 1439قمری  و سالروز شهادت حضرت علی بن الموسی الرضا (ع) در مقابله با تروریست های تکفیری در شهر البوکمال استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید و عند ربهم یرزقون شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن