ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92333
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
عضو جامعه مدرسین: جنایت‌های آل سعود در یمن اساس انسانیت را در معرض خطر قرار داده است

عضو جامعه مدرسین: جنایت‌های آل سعود در یمن اساس انسانیت را در معرض خطر قرار داده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله محسن فقیهی ظهر امروز در حاشیه تجمع طلاب در مدرسه فیضیه در محکومیت جنایت‌های آل سعود در حق ملت مظلوم یمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سران سعودی جنایت در یمن را به حد اعلی خود رسانده‌اند. وی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله محسن فقیهی ظهر امروز در حاشیه تجمع طلاب در مدرسه فیضیه در محکومیت جنایت‌های آل سعود در حق ملت مظلوم یمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سران سعودی جنایت در یمن را به حد اعلی خود رسانده‌اند.

وی با اشاره به وحشی‌گری و جنایت‌های آل سعود در حق ملت یمن افزود: جنایات آل سعود در یمن به حدی رسیده که طرفداران این رژیم نیز دیگر متوجه شده‌اند که این جنایات در حدی نبوده که قابل حمایت باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر عمق جنایات آل سعود در یمن گفت: عمق و حجم جنایت‌های آل سعود در حدی بوده که کشورهای اروپایی نیز دیگر در برابر وحشی‌گری‌های آل‌سعود موضع مخالف گرفته‌اند.

آیت‌الله فقیهی عنوان کرد: جنایت‌های آل‌سعود در حدی بوده که بشریت را در معرض خطر قرار داده است، کشتن و شهید کردن کودکان، زنان و افراد بی‌دفاعی که هیچ‌گونه قدرت دفاعی از خود ندارند به اصل و اساس مسئله انسانیت مربوط می‌شود.

وی با بیان برخی از جنایت‌های رژیم آل سعود در یمن عنوان کرد: سران رژیم سعودی ادعای رهبری جهان اسلام داشته و خود را خادم‌الحرمین می‌دانند درحالی‌که جنایت‌های این رژِیم در یمن دقیقاً در نقطه مقابل دستورات و تعالیم اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: تجمع امروز طلاب حوزه علمیه در مدرسه فیضیه به این سبب بوده که به ملت‌های دنیا اعلام کند که از ارسال سلاح‌های نظامی و کشتارجمعی به آل سعود خودداری کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن