ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92435
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۱۳
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش انصار‌الله به تحرکات انگلیس درباره یمن

واکنش انصار‌الله به تحرکات انگلیس درباره یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خاطر نشان کرد اطلاعات درباره پیش نویس قطعنامه انگلیس درباره یمن تاکید می‌‌کند که این پیش نویس بر اساس روایت سعودی‌ها تدوین شده است. وی افزود پیش نویس قطعنامه انگلیس تلاش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خاطر نشان کرد اطلاعات درباره پیش نویس قطعنامه انگلیس درباره یمن تاکید می‌‌کند که این پیش نویس بر اساس روایت سعودی‌ها تدوین شده است.

وی افزود پیش نویس قطعنامه انگلیس تلاش مفتضحانه و تقبیح شده‌ای است که هدف آن توجیه جنایات ائتلاف سعودی علیه غیرنظامیان در یمن است.

الحوثی گفت پیش نویس قطعنامه انگلیس ناامید کننده و بیانگر این است که دست اندرکاران در قبال ملت ما به مسئولیت خود عمل نمی‌کنند.

وی افزود امیدواریم که اعضای آزاده شورای امنیت هرگونه تبلیغ یا مشروعیت بخشی برای ادامه تجاوزات دشمن را نپذیرند.

ابتکار انصارالله برای تقویت تلاش‌های صلح سازمان ملل در یمنملک سلمان: از تلاش‌های سازمان ملل برای پایان جنگ در یمن حمایت می‌کنیم

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به فشارهای آمریکا و عربستان سعودی برای اینکه پیش نویس قطعنامه‌ای که به شورای امنیت ارائه خواهد شد،در راستای خواسته‌های متجاوزان و حامیانشان باشد، اشاره کرد.

الحوثی پیشتر از حمایت جنبش انصارالله از تلاش‌های صلح سازمان ملل متحد در یمن خبر داد. سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان هم پس از حدود چهار سال کشتار و جنایت علیه ملت یمن مدعی شده بود که از تلاش‌های سازمان ملل برای پایان جنگ در یمن حمایت می‌کند..

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن