ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9245
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
امنیت امروز ایران مدیون شهدای مدافع حرم است

امنیت امروز ایران مدیون شهدای مدافع حرم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار احمد خادم الشهدا پیش از ظهر امروز پنج شنبه در مراسم یادواره ۱۲ شهید مدافع حرم (مختاربند، ظهیری، حمید، عسکری فر، عراقی، هویدی، حسونی زاده، دریساوی، فاطمی اطهر، هلیسایی، موسوی و سواری) در حسینیه ثارالله اهواز با گرامیداشت یاد و خاطره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار احمد خادم الشهدا پیش از ظهر امروز پنج شنبه در مراسم یادواره ۱۲ شهید مدافع حرم (مختاربند، ظهیری، حمید، عسکری فر، عراقی، هویدی، حسونی زاده، دریساوی، فاطمی اطهر، هلیسایی، موسوی و سواری) در حسینیه ثارالله اهواز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: امروز به یاد شهدای مدافع حرم اینجا مراسمی را برگزار کردیم.

وی افزود: امروز اگر امنیتی در ایران داریم آن را مدیون شهدایی هستیم که با گذشتن از جان، مال و زندگی خود برای دفاع از حرم اهل بیت، جهاد و هجرت کردند.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: آنها در حرم حضرت زینب حضور پیدا کرده و با گروه های تکفیری از جمله داعشی ها جنگیده و آنها را نابود کردند. خوشبختانه امروزه صحنه بغداد در حال خالی شدن از وجود گروه های تکفیری و داعشی پاکسازی می شود.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب‌ غرب کشور گفت: نیروهای مردمی و ارتش عراق نیز این کشور را از تروریست ها پاکسازی می کنند و رزمندگان اسلام در سوریه و حلب نیز در حال پاکسازی این کشور از دست این اشرار هستند.

سردار خادم سید الشهدا تصریح کرد: همه کشورهای اسلام دست به دست هم دادند تا گروه های تکفیری و داعشی را از بین ببرند. امروز اگر در جمهوری اسلامی ایران امنیتی داریم به برکت خون همین شهدا است.

وی گفت: باید یاد و خاطره این شهدا را گرامی بدایم که خوشبختانه مردم قدرشناس ما به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) تأسی کرده و به خوبی یاد و خاطره انها را گرامی می دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، نوحه خوانی و شعر خوانی، اجرای سرود حماسی بسیجیان شهر امام دزفول، روضه خوانی، اجرای مداحلی و سخنرانی از جمله برنامه های این مراسم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن