ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92459
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۵۷
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
یمنی‌ها برخی مناطق اشغالی را در الحدیده پس گرفتند

یمنی‌ها برخی مناطق اشغالی را در الحدیده پس گرفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع آگاه نظامی یمن از تشدید حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مواضع «متجاوزان» در استان «الحدیده» در غرب یمن خبر می‌دهند. به نوشته پایگاه خبری «المسیرة»، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، دوشنبه شب (۱۹ نوامبر)، شبانه به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع آگاه نظامی یمن از تشدید حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مواضع «متجاوزان» در استان «الحدیده» در غرب یمن خبر می‌دهند.

به نوشته پایگاه خبری «المسیرة»، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، دوشنبه شب (۱۹ نوامبر)، شبانه به مواضع نیرو‌های ائتلاف سعودی و شبه‌نظامیان آن‌ها در ساحل غربی یمن حمله کردند.   یمنی‌ها برخی مناطق اشغالی را در الحدیده پس گرفتند
بر اساس این گزارش، این نیرو‌ها به مواضع نیرو‌های ائتلاف سعودی در شمال مدرسه «القعقاع» در شمال «حیس» واقع در جنوب استان الحدیده یمن حمله کردند و شماری از این متجاوزان را کشته یا زخمی کردند.

پیش از این عملیات نیز، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند با شلیک یک موشک، یک خودروی زرهی ائتلاف سعودی را در شهرستان «التحتیا» هدف قرار دهند.   یمنی‌ها برخی مناطق اشغالی را در الحدیده پس گرفتند عملیات در شرق شهر الحدیده؛ کیلومتر ۱۶
علاوه بر این، شمار دیگری از نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، صبح امروز یک عملیات ویژه علیه مواضع شبه نظامیان وابسته به امارات و عربستان در جنوب «کیلومتر ۱۶ (جاده الحدیده-صنعاء)» ساحل غربی واقع در شرق استان الحدیده انجام دادند.

طبق گفته منابع میدانی، این عملیات موجب غافلگیری این نیرو‌ها و کشته و زخمی شدن شماری از نیرو‌های ائتلاف سعودی-اماراتی در این منطقه شده است.

هنوز تعداد دقیق کشته‌های ائتلاف و امارات در این عملیات اعلام نشده است.

جنگنده‌های سعودی نیز در واکنش این عملیات، روستای «الزعفران» در جنوب کیلومتر ۱۶ را بمباران کردند.

ائتلاف سعودی-اماراتی که از بهار امسال بدون توجه به کلیه هشدار‌های جوامع و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری؛ حمله‌ای همه‌جانبه برای اشغال استان الحدیدة آغاز کرده که تاکنون با مقاومت مردمی یمن شکست خورده است. تلاش این ائتلاف برای سیطره بر بندر الحدیده، مهمترین کانال کمک‌رسانی به مردم یمن طی یک هفته گذشته بسیار بیشتر شده و تمام گزارش‌ها حاکی از تشدید حملات علیه این استان است.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه تلاش برای آتش‌بس در این منطقه، در سایه تداوم تجاوز‌های ائتلاف سعودی در حال مقاومت و انجام عملیات‌های ویژه برای مقابله با متجاوزانند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن