ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92463
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
پیش نویس قطعنامه انگلیس بر اساس اطلاعات عربستان تدوین شده است

پیش نویس قطعنامه انگلیس بر اساس اطلاعات عربستان تدوین شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد: پیش نویس قطعنامه ارائه شده از سوی انگلیس ناامید کننده بوده و نشانگر بی مسئولیتی طرف‌های ذیربط در قبال ملت یمن است. این پیش نویس، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد: پیش نویس قطعنامه ارائه شده از سوی انگلیس ناامید کننده بوده و نشانگر بی مسئولیتی طرف‌های ذیربط در قبال ملت یمن است. این پیش نویس، تلاش آشکار و مذموم برای توجیه جنایات ائتلاف سعودی علیه غیر نظامیان یمنی محسوب می‌شود.

الحوثی تاکید کرد: اطلاعات منتشر شده در خصوص این پیش نویس نشان می‌دهد که بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی عربستان تدوین شده است.

وی در ادامه افزود: ما خواهان حمایت از تلاش‌های فرستاده سازمان ملل به یمن از طریق تصویب یک قطعنامه برای توقف تجاوز و لغو محاصره هستیم. ما از بازگشت به گفتگو‌ها و تشکیل کمیته آشتی ملی در یمن استقبال می‌کنیم.

الحوثی تاکید کرد: ما مسئولیت ادامه تجاوز به یمن و محاصره این کشور و گسترش وبا را متوجه شورای امنیت و سازمان ملل می‌دانیم. از اعضای آزاده شورای امنیت می‌خواهیم هیچ گونه تلاش برای مشروعیت دادن به ادامه تجاوزات علیه یمن را نپذیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن