ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92483
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۴:۵۳
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
استحاله شدگان نوکران بی اختیار بیگانان/جنایات سعودی‌ها در یمن چهره منفور آنها را مشهود تر می کند

استحاله شدگان نوکران بی اختیار بیگانان/جنایات سعودی‌ها در یمن چهره منفور آنها را مشهود تر می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمود اصغری در گفتگو با سبلان‌ما،گفت:کسانی که از کاروان  انقلاب پیاده شده اند اینها جزو افرادی بودند که در اول انقلاب و یا بعد انقلاب یک نیروی انقلابی قلمداد می شدند و امروز می بینیم دچار استحاله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمود اصغری در گفتگو با سبلان‌ما،گفت:کسانی که از کاروان  انقلاب پیاده شده اند اینها جزو افرادی بودند که در اول انقلاب و یا بعد انقلاب یک نیروی انقلابی قلمداد می شدند و امروز می بینیم دچار استحاله شده اند.

وی افزود:کسانی پست مقام خود را از دست داده اند و یا مامور برای انجام کار هایی بودند که نظام به آنها اجازه نداده است انقلاب را هدف قرار داده اند.

امام جمعه سرعین با بیان اینکه کلام پر مغز حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر «ملاک حال فعلی افراد است»؛ چراغ راه ما  برای شناسایی حق از باطل است، تصریح کرد: آنهایی که از قطار انقلاب پیاده شده و به آن سنگ می زنند قطعا در حال  خود کشی سیاسی هستند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت:استحاله شدگان نوکران بی اختیار بیگانگان هستند اینان گرگ هایی در پوستین میش برای اهدافی خاص به صحنه آمده بودند که بعدها چهره آنها نمایان شد.

استاد دانشگاه های اردبیل با اشاره به عیاشی مردود شدگان انقلاب، یاد آور شد:آنهایی سنگ انقلاب را به سینه می زنند باید به فکر مردم هم باشند اکنون مردم از نظر اقتصادی و معاش در فشار هستند اما عده ای در پی خوش گذارنی خود هستند.

امام جمعه سرعین گفت:جنایت سعودی ها در یمن بار دیگر نشان داد که  بایدجهانیان بی درنگ برای پایان دادن به این جنگ و نجات دادن شهروندان یمنی از جهنمی که عربستان برای آنها ساخته است، تلاش کند .

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره حامی مظلومان هستند و اتحاد شیعه و سنی گسستنی نیست، تصریح کرد:سعودها با چراغ سبز آمریکا  در کشور غیر نظامی  یمن دست به جنایات هولناکی می زنند که چهره منفور آنها را هر روز مشهود تر می کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن