ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92505
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۰۱
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
دیپلماسی کشور جهت آتش بس فوری یمن اقدام نمایند

دیپلماسی کشور جهت آتش بس فوری یمن اقدام نمایند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن تبریک به مناسبت ولادت نبی مکرم اسلام(ص) گفت: امیدواریم تمامی مسلمانان به پیامبر اکرم(ص) اقتدا نموده و وحدت، هماهنگی، انسجام و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن تبریک به مناسبت ولادت نبی مکرم اسلام(ص) گفت: امیدواریم تمامی مسلمانان به پیامبر اکرم(ص) اقتدا نموده و وحدت، هماهنگی، انسجام و اخلاق مداری را سرلوحه قرار دهند.

وی ادامه داد:امیدواریم در هفته وحدت فقط شعار وحدت را سر ندهیم بلکه در این هفته، وحدت را به عنوان فرهنگ اصیل و ارزش ماندگار تاریخ بشریت در تمامی شئونات اسلامی همه مسلمانان قرار بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم در هفته وحدت سران مرتجع منطقه که خود را به خواب خرگوشی زده اند از خواب بیدار شوند و از انجام حملات علیه مردم فقیر و زجر کشیده یمن که هر انسانی را شرمنده می کند جلوگیری کنند.

حسن پور اظهار کرد: در این ایام امیدواریم انسان هایی که دم از آزادی و انسانیت می زنند به خود آمده و این جنایات که  در طول تاریخ بشریت بی سابقه است را محکوم نمایند.

وی تأکید کرد: مجموعه دیپلماسی کشور و مسئولین دیپلماسی نظام فعال تر از گذشته برای آتش بس دائمی در یمن اقدامات فوری را انجام دهند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: از مجالس دنیا می خواهیم که ضمن محکومیت این جنایات، مانند مجلس ایران فجایع رخ داده علیه مردم یمن را محکوم نمایند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن