ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92540
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۳۹
  • 297 بازدید
  • ارسال توسط :
عمران خان به دنبال میانجیگری در جنگ یمن

عمران خان به دنبال میانجیگری در جنگ یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، «محمد مطاهر الشهبی» سفیر یمن در پاکستان طی سفر به عربستان و دیدار با «منصور الهادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن، پیغام نخست وزیر پاکستان برای میانجیگری اسلام آباد بین عربستان و یمن را به وی خواهد رساند. همچنین امکان دیدار سفیر یمن با سایر سران عربستان نیز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

«محمد مطاهر الشهبی» سفیر یمن در پاکستان طی سفر به عربستان و دیدار با «منصور الهادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن، پیغام نخست وزیر پاکستان برای میانجیگری اسلام آباد بین عربستان و یمن را به وی خواهد رساند. همچنین امکان دیدار سفیر یمن با سایر سران عربستان نیز وجود دارد.

نخست وزیر پاکستان در این پیام ضمن اعلام آمادگی پاکستان برای میانجیگری بین عربستان و یمن، پیشنهاد میزبانی مذاکرات طرف های درگیر در جنگ یمن را نیز مطرح کرده است.

عمران خان پس از بازگشت از سفر  اخیر عربستان، در گفتگوی تلویزیونی با مردم کشورش گفت که اسلام آباد خواهان ایفای نقش میانجی بین طرفین درگیر برای پایان جنگ در یمن است.

وی با تشریح بحران جاری در یمن، افزود:پاکستان به دنبال میانجیگری میان دو طرف این جنگ است و اطمینان می دهیم که تلاش های موثری را در این مسیر انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد:در منطقه ای که این روزها شدیدا درگیری و تنش وجود دارد، پاکستان خواهان ایفای نقش میانجی است که هدف اصلی آن نزدیک کردن بیشتر کشورهای اسلامی است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن