ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92592
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای مدافع حرم در سبزوار برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم در سبزوار برگزار شد

یک استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: شهدا انسانهای مسئولیت پذیر بودند که برای اعتلای اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند.حجت الاسلام قاسم سوری افزود: رهروان شهدا باید نسبت به مشکلات جامعه مسئولیت پذیر باشند و از مبانی انقلاب و آرمان های امام راحل دفاع کنند.وی اظهار داشت: هر چند برخی […]

یک استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: شهدا انسانهای مسئولیت پذیر بودند که برای اعتلای اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند.
حجت الاسلام قاسم سوری افزود: رهروان شهدا باید نسبت به مشکلات جامعه مسئولیت پذیر باشند و از مبانی انقلاب و آرمان های امام راحل دفاع کنند.
وی اظهار داشت: هر چند برخی مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما در شرایط جنگ روانی دشمن نباید با بزرگ نمایی این مشکلات دشمن را یاری کرد.
وی گفت: شهدای مدافع حرم برای حفظ امنیت در کشورهای اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند و توطئه استکبار و گروههای تکفیری را در تجزیه کشورهای اسلامی و تضعیف اسلام خنثی کردند.
حجت الاسلام سوری با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج نیز افزود: تفکر بیسجی راه حل عبور از مشکلات موجود کشور است و بسیجیان در همه صحنه های انقلاب اسلامی با نقش آفرینی خود سبب تحقیر دشمنان و عبور انقلاب از بحران های مختلف شده اند.
سبزوار 960 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که 6 شهید آن مدافعان حرم هستند.
این شهرستان در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن