ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92628
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
  • 500 بازدید
  • ارسال توسط :
شکست های پی در پی آمریکا را عصبانی کرده است

شکست های پی در پی آمریکا را عصبانی کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: ترامپ برای رسیدن به اهداف خود به هر دری می زند اما باز نمی شود و مدام با شکست همراه می شود به طوری که تلاش داشت تا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: ترامپ برای رسیدن به اهداف خود به هر دری می زند اما باز نمی شود و مدام با شکست همراه می شود به طوری که تلاش داشت تا در عراق و سوریه به اهداف خود برسد اما با شکست همراه شد.
وی اضافه کرد: از بین بردن حزب الله و تلاش برای تحریم های بیشتر علیه ملت ایران از دیگر اقدامات آمریکا برای رسیدن به اهداف خود بود اما در همه این برنامه ها با شکست همراه شده و در سخنانی ترامپ، ملت ایران را تروریست اعلام کرده است.
امام جمعه بروجرد گفت: این در حالیست که آمریکا و دیگر دشمنان در منطقه جنایت های مختلفی را انجام داده اند و در کشورهایی زنان و کودکان بیگناه را به خاک و خون کشیده اند در حالی که در کارنامه ملت ایران، حزب الله و حماس حتی یک حرکت تروریستی وجود ندارد.
وی با اشاره به ایستادگی ملت یمن افزود: مدتهاست که دشمنان ملت یمن را به خاک و خون کشیده اند و آنها را تحت فشار قرار داده اند تا به اهداف خود برسند اما ملت یمن با ایستادگی تمام توطئه های آنان را از بین می بردند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به هفته بسیج افزود: سپاه و بسیج نه تنها در جنگ تحمیلی بلکه بعد از جنگ نیز در حوزه های مختلف و سازندگی اقدامات چشمگیری انجام داده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش در جنگ تحمیلی قهرمانانه در برابر دشمن ایستادند و موفق شدند شمار زیادی از بعثی ها را نابود کنند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به مراسمات مختلف و هزینه های سنگین برای افرادی که از دنیا می روند افزود: گاهی دیده می شود بعد از فوت یک فرد مراسمی با هزینه های سنگین برگزار می شود و تعداد زیادی را به صرف نهار و شام دعوت می کنند در حالی که آنچه بعد از مرگ یک فرد بر بازماندگان حاکم است نماز، روزه، دیون مردم و پرداخت بدهکاری است و خانواده آنها می توانند به جای صرف هزینه های زیادی در این مراسم، این مبالغ را در جهت کمک به فقرا هزینه کنند.
7190/6060
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن