ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92631
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

فرمانده ارشد شورشیان ائتلاف در اثر حمله موشکی انصارالله به هلاکت رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با درگیری رزمندگان یمنی با شورشیان در محور شمالی استان «حجه» واقع در شمال غرب کشور، یگان موشکی انصارالله موفق شدند تجمع مزدوران را به‌صورت دقیق مورد هدف قرار دهند. سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با درگیری رزمندگان یمنی با شورشیان در محور شمالی استان «حجه» واقع در شمال غرب کشور، یگان موشکی انصارالله موفق شدند تجمع مزدوران را به‌صورت دقیق مورد هدف قرار دهند.

سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به مقاومت اسلامی اعلام کرد: یگان موشکی انصارالله بعد از دریافت اطلاعات دقیق، تجمع شورشیان وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» را در صحرای «میدی» واقع در شمال استان حجه مورد هدف قراردادند.

به گفته منابع میدانی، حمله دقیق موشکی انصارالله منجر به کشته شدن بیش از 27 تن از شورشیان ازجمله «عبدالله القاضی»، فرمانده تیپ 105 مزدوران شده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، بیش از 64 تن از مزدوران نیز در این حمله موشکی زخمی و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی نابودشده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های یمنی، یگان موشکی انصارالله در این حمله موفقیت‌آمیز از موشک بالستیک هوشمند «بدر p1» استفاده کرده است.

بیش از 85 درصد از استان حجه شامل مناطق شمال غربی، مرکزی، شرقی و جنوبی تحت کنترل رزمندگان یمنی است؛ بخش‌هایی از «صحرای میدی، حیران و الطوال» واقع در مناطق مرزی با استان «جیزان» عربستان، آلوده به شورشیان وابسته به ائتلاف است.

تحولات میدانی استان «تعز»

از محور جنوب شرقی استان «تعز» وهم مرز با استان «لحج» خبرمی رسد، گروهی از نیروهای ویژه انصارالله یمن موفق شدند کاروانی از شورشیان وابسته به ائتلاف را در بخش «حیفان» شناسایی کنند.

رزمندگان یمنی بعد از بررسی منطقه، در مقابل مسیر کاروان ده‌ها تله انفجاری به کار گذاشتند و در اطراف منطقه کمین کردند.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، تعدادی از خودروهای زرهی و نفربر شورشیان با عبور از تله‌های انفجاری منهدم شدند و تمام سرنشینان به هلاکت رسیدند.

گروهی دیگر از رزمندگان یمنی در همین بخش نیز توانستند با حمله غافلگیرانه علیه مواضع شورشیان، چند پایگاه دشمن را در منطقه «المفالیس» تحت کنترل خود دربیاوردند و ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

بیش از 50 درصد از استان تعز شامل مناطق شمالی، شرقی، مرکز تحت کنترل رزمندگان انصارالله و ارتش یمن است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن