ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92648
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه کرج: با پشتوانه بسیج نیازی به آمریکا نداریم

امام جمعه کرج: با پشتوانه بسیج نیازی به آمریکا نداریم

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج ،آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرج با تبریک ولادت حضرت محمد(ص) اظهار داشت: مردم در زمان قبل از  حضرت محمد در  ظلمت و تاریکی اخلاقی زندگی می‌کردند و بعد از انتخاب […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج ،آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرج با تبریک ولادت حضرت محمد(ص) اظهار داشت: مردم در زمان قبل از  حضرت محمد در  ظلمت و تاریکی اخلاقی زندگی می‌کردند و بعد از انتخاب ایشان به عنوان پیغمبر نور رسول خدا به مردم  تابید و حضرت با بیان خود فضلیت را در انسان‌ها زنده کرد و انسانیت در آن دوران جان گرفت.

وی افزود: کاری که رسول خدا در 23 سال کرد به تعبیری تعداد زیادی جامعه شناس در 400 سال باید انجام می‌دادند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه  استکبار کشورهای مسلمان را  با انواع حیل متفرق کرده است، عنوان کرد: تنها راه نجات وحدت جهان اسلام حول محور اسلام و رسول خدا است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه گرفتن جشن و شادی برای موالید ائمه جزو دستورات دینی است که سوال ما این است که چرا اینقدر کوتاهی داریم،گفت: در ولادت اهل بیت و پیغمبر خدا باید خرج داد و تنها نباید به شهادت ائمه بسنده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه باید این جشن‌ها را از ادیان دیگر آموخت که برای پیامبران خود چه می‌کنند،گفت: آثاری در بیرون و در شهر دیده نم‌ شود و باید مردم هم در این زمینه مشارکت کنند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه امام راحل تشکیلاتی را پایه‌گذاری کرد که تربیت شدگان آن خود را در مقابل امت اسلامی مسئول می‌دانند،تصریح کرد: این شجره طیبه چنان عملکرد درخشانی داشت که این تفکر در حال حاضر جهانی شده و در تعداد زیادی از کشورها با الگوگیری از بسیج مردمی از کشور  و امنیت ملی خود دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسؤلان باید حواسشان باشد که با پشتوانه بسیج می‌توان زندگی کرد و نیازی به آمریکا نیست که این موضوع از فرمایشات امام در مورد تفکر بسیج در اداره جامعه است،گفت: حزب الله لبنان، انصارالله یمن، فاطمیون افغانستان و  زینبیون پاکستان برگرفته از همین روحیه بسیجی است، رزمندگان یمنی با کمترین امکانات در مقابل رژیم آل سعود مقاومت کرده و این روحیه رمز مقابله و ایستادگی در مقابل رژیم کودک‌کش اسرائیل است که علی رغم تمام شعارها و گنبد آهنین موشک‌ها به هدف برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی بر اندام دشمنان لزره انداخته است،گفت: امروز همه قوا از اقتدار لازم برخوردار هستند و امروز مرزهای آبی با تلاش نیروهای دریایی حضور مقتدرانه دارد و خدا قوت به این عزیزان عرض می‌کنیم.

حسینی همدانی با بیان اینکه این صلابت و قدرت به این سادگی به دست نیامده است، گفت: ما زخم خورده تروریسم هستیم و 17 هزار شهید ترور دادیم و آمریکا هم به این فجایع انسانی کمک کرده، ترامپ خود را به دیوانگی زده تا هر کاری که می‌خواهد انجام بدهد و برای چندمین بار به ملت ایران توهین کرد.

آیت الله نورمفیدی: امروز تفکر بسیجی به خارج از مرزها صادر شده استایلام| شجره طیبه بسیج به نماد اقتدار کشور تبدیل شده استرئیس جمهور آمریکا از بسیج 80 میلیونی ایران اسلامی هراس دارد

امام جمعه کرج با بیان اینکه اگر دلبستگان داخلی آمریکا فهم داشته باشند باید بفهمند، متذکر شد: آمریکا دشمن ماست و ما هم دشمن آمریکا هستیم و این موضوع را با صدای بلند اعلام می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه آمریکا تلاش می‌کند که ایران را در جامعه جهانی منزوی کند، گفت: سفر رئیس جمهور عراق به ایران سیاست آمریکا را شکست عملی داد و این سفر در گسترش روابط و اثر منطقه ای از جهات مختلف مهم و دارای اهمیت است و موجبات تقویت محور مقاومت را فراهم می‌کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری هم در دیدار با رئیس جمهور عراق فرمایشات مهمی را فرمودند که این رهنمودها برای عراق کارگشا و مهم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه سفر وزیر خارجه انگلیس و سخنان بی‌ادبانه و خزعبلات باید مورد توجه قرار گیرد، متذکر شد: چرا دستگاه دیپلماسی ما منفعلانه عمل می‌کند و اجازه دخالت در امور داخلی کشور را می‌دهد و انگلیس بداند علی رغم همه هزینه تراشی برای ایران همان شعار مرگ بر انگلیس را سر می‌دهیم.

وی با اشاره به زمان کشی اروپا برای موضوع خروج آمریکا برای برجام گفت: دست از دیپلماسی حقارت بردارید، ایا برای شما ثابت نشده که تفکر جهادی و بسیجی باید اشاعه باید تا پیروز میدان باشید و از این تفکر دیپلماسی حقارت دست بکشید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخشی دیگر از خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرج با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز و تشکر ازعوامل برگزاری آن اظهار داشت : برگزاری این نمایشگاه در استان کار خوبی بود.

وی افزود: باید برای رفع بیکاری و اشتغال همه عزیزان استان دست به دست هم دهند و قابلیت‌های استان البرز بسیار زیاد است و می تواند در موارد زیادی الگوی استانهای دیگر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه لازم است یک مقدار آقایان دست از سیاسی کاری بردارند و مدت مسئولیت را برای خود باقیات صالحات قرار دهند،عنوان کرد: بازی های سیاسی را رها کنید ،این استان امروز احتیاج به مدیران عملیاتی باانگیزه و جهادی دارد و به این افراد امکانات بدهید تا صنعت، زمین استان ،کارخانه ها و نیروهای جوان استان منتفع شوند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه تمام وقت این استان به عزل و نصب می گذرد، متذکر شد: لابیگری و عزل و نصب مدیران در این استان بیداد می کند و و دائم وقت مسئولان را که باید فکر کنند می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این خیلی بد است و باید به فکر خدمت به خلق الله باشید، عنوان کرد: وضعیت کنونی بیمارستان امام خمینی کرج وهن مسئولان دولت و مسئولان اجرایی استان البرز است.

وی افزود: اگر به بهداشت مردم اهمیت می‌دهید اقدام کنید، دانشگاه علوم پزشکی استان در این زمینه پیشقدم شود و برای رفع این مشکل پول تهیه کند  این پذیرفته نیست که بگوییم پول نیست، چطور برای امور دیگر پول هست.

امام جمعه کرج با بیان اینکه والله عده ای از مسئولان دروغ می گویند که به فکر مردم هستند،تصریح کرد: شما کجا به فکر مردم هستید،برخی چرا امروز و فردا می کنند ،حتما باید به مقدسات توهین شود و برای عده ای سودجو با ریختن مردم به خیابان فضا فراهم کنید.

وی با بیان اینکه آقایانی که می‌روند این وزیر را می‌بینند  و آن مسئول را می‌بینند تا متخلفان را نجات بدهند دست از کارشان بردارند، متذکر شد: بگذارید دستگاه‌ها کار خودشان را بکنند، ما مصمم هستیم که نگذاریم فسادی درست شود، اگر فسادی هست جلوی آن را بگیریم و هر طور هست این کار را می‌کنیم و دنبال می‌کنیم ،لذا اگر تلاش دارید باید سعی کنید بنده را از اینجا بردارید تا وقتی که من هستم این کار را ادامه خواهم داد و با فساد مبارزه می‌کنم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن