ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92663
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
اسرائیل و عربستان با حمایت امریکا مصداق بارز تروریسم دولتی هستند

اسرائیل و عربستان با حمایت امریکا مصداق بارز تروریسم دولتی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از برنا،آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: اسرائیل و عربستان با صراحت برای ترور افرادی از حزب الله لبنان و حوثی‌های یمن جایزه تعیین می کنند و مصداق بارز تروریسم دولتی هستند. نماینده ولی فقیه در استان افزود: علت این عصبانیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از برنا،آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: اسرائیل و عربستان با صراحت برای ترور افرادی از حزب الله لبنان و حوثی‌های یمن جایزه تعیین می کنند و مصداق بارز تروریسم دولتی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: علت این عصبانیت این است که اولا آنچه از ۱۳ آبان انتظار داشتند برآورده نشد؛ ثانیا مقاومت ملت ایران آنها را متحیر ساخت؛ ثالثا اسرائیل در غزه با شکست استثنایی مواجه و طلسم شکست ناپذیری اسرائیل باطل شد؛ رابعا قصه خاشقچی، آمریکا و عربستان را بی آبرو کرد و خامسا فشار فوق العاده جهانی و افکار عمومی دنیا در موضوع یمن، آمریکا را منفورتر کرد.

وی ادامه داد: به خصوص اینکه ترامپ با گزارش غلط منافقان می گفت در ایران هر روز اعتراض است. بعدها که دید دروغ است، گفت هر هفته، بعد دید هر ماه هم اعتراض نیست به همین جهت به شدت عصبانی شد و ملت ما را تروریست نامید در حالی که حتی یک مورد عملیات تروریستی نمی تواند برای ملت ما پیدا کند.

عاملی افزود: اسرائیل و عربستان با صراحت برای معرفی یا ترور افراد حزب الله و حوثی ها جایزه تعیین می کنند و مصداق بارز تروریسم دولتی هستند. یکی در غزه نسل کشی می کند، دیگری در یمن؛ اما آنها در منطق آمریکا تروریست نیستند. از این معلوم می شود که مفهوم تروریسم عوض شده و ما باکی نداریم که با مفهوم جدید به ما تروریست بگویند چون در این مفهوم، گوینده رسوا می شود تا متهم.

امام جمعه اردبیل در خصوص مباحث مطرح شده پولشویی افزود:

با این اشتباه، هزینه سنگینی بر ملت و کشور و نظام تحمیل شد و ما را در دنیا مضحکه ملت ها و دولت ها کرد. حالا جناح دولت برای اثبات پولشویی سخنرانی ها می کنند و به خیال خود اثبات می کنند که نظام؛ پولشویی وسیعی دارد طرف مقابل هم افشاگری و ادعا می کند که شما خودتان در فلان تاریخ پولشویی کردید و فلان مبلغ سنگین را با پولشویی برای انتخابات مصرف کردید.

وی یادآور شد: اینگونه دو جناح دست به دست هم داده اند تا آبروی نظام را بریزند. دشمن نیز به اسناد آبروریزی خوبی دست پیدا می کند. این تاخت و تازهای دو جناح به مثابه ضرب المثل نفیسی است که می گوید «دشمن دانا بلندت می کند / بر زمینت می زند نادان دوست».

عاملی تصریح کرد: خداوند نبخشد کسانی را که به آسیاب دشمن آب می ریزند و کشور ما و ملت ما را بدنام می کنند. دستگاه قضایی باید در این خصوص بی رحمانه عمل کند. راه عاقلانه این بود که مدعیان پولشویی اسناد را به وزارت اطلاعات یا قوه قضائیه تحویل می دادند و در صورت صحت بدون آبروریزی، مجراین قلع و قمع می شدند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: خدا را شاکریم که تذکر ما و سایرین در خصوص بحران در محصولات پتروشیمی جواب داد و وزارت اطلاعات با ورود به موضوع بزرگترین شبکه دلالی و اخلال گر محصولات پتروشیمی را متلاشی کرد.
عاملی افزود: این شبکه با انبار ده هزار تن محصولات پتروشیمی، تقاضای کاذب در بازار ایجاد کرده بود و حجم تخلفات مالی این شبکه حدود 500 میلیارد تومان برآورده شده است. 
وی اضافه کرد: بخشی از اقدامات آنها قاچاق مواد پتروشیمی به خارج از کشور بود و بحمدلله در استان ما هم چندین تریلی محصولات پتروشیمی که در زیر اجناس دیگر پنهان کرده بودند در مرز بیله سوار کشف و توقیف شد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن