ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92710
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۲۵
  • 423 بازدید
  • ارسال توسط :
جنایت‌های آل سعود در یمن خوش رقصی برای امریکاست/ مقاومت مردم یمن به پیروزی خواهد رسید

جنایت‌های آل سعود در یمن خوش رقصی برای امریکاست/ مقاومت مردم یمن به پیروزی خواهد رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن طاهرخانی در گفت وگوی اختصاصی با  شاخص، درباره جنایت‌های آل سعود در یمن اظهار کرد: عربستان سعودی از زمان تاسیس یک حکومت کاملا دست نشانده است و بر اساس اهداف استعماری نظام استکباری تشکیل شده است. وی افزود: امروز هم متاسفانه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن طاهرخانی در گفت وگوی اختصاصی با  شاخص، درباره جنایت‌های آل سعود در یمن اظهار کرد: عربستان سعودی از زمان تاسیس یک حکومت کاملا دست نشانده است و بر اساس اهداف استعماری نظام استکباری تشکیل شده است.

وی افزود: امروز هم متاسفانه نظام و سران آل سعود کاملا خودفروخته و منفعلانه رفتار می‌کنند و برای اینکه بر سر قدرت بمانند حتی منافع ملی خود را هم زیرپا می‌گذارند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آل سعود برای خوش رقصی برای امریکا دست به جنایت در یمن می‌زند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس ادامه داد: عربستان در جنگ نیابتی در خاورمیانه و کشورهای سوریه و عراق که راه افتاد، دلارها و پول ملت خود را که درواقع در فقر به سر می‌برند؛ هزینه کرد.

طاهرخانی بیان کرد: آل سعود به جای اینکه این پول‌های هنگفت را در عمران و آبادانی و معیشت مردمشان هزینه کنند؛ تامین مالی جنگی را کردند که درواقع همکیشان خود را کشتند.

وی خاطرنشان کرد: سران عربستان سعودی نوکرصفت هستند و کاملا در اختیار امریکا قرار دارند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه دولتمردان عربستان طی سالیان متمادی با رفتارهایشان نشان دادند که بسیار بی هویت هستند و آمریکایی‌ها از آن‌ها به عنوان دستاویز در منطقه استفاده می‌کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به کشتار وحشتناک مردم یمن ابراز کرد: این اقدام یک رفتار زشت و زننده‌ای است که آل سعود به دستور آمریکایی‌ها همسایه و همکیش خود را بمباران می‌کند.

طاهرخانی افزود: متاسفانه هر روز شاهد کشتارهای فجیعی هستیم که کودکان و زنان بی پناه یمن در این عرصه جان خود را از دست می‌دهند.

این نماینده مجلس گفت: امروز به لحاظ محاصره ای که در یمن وجود دارد حدود ۴۰۰هزار کودک در بخشی از یمن با مرگ و زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی تصریح کرد: سازمان‌های حقوق بشری هم امروزه و به ویژه در سال‌های اخیر به طور نمایشی حضور دارند و نمی‌توانند در برابر زورگویی امریکا عکس العملی نشان دهند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: درواقع  آزادگی در این سازمان‌ها کشته شده و از بین رفته و ملت ها خودشان باید در مسیر حفظ استقلال و امنیت خود حرکت کنند.

وی یادآور شد: در ملت های عراق و سوریه شاهد مقاومت و ایستادگی بودیم که در یمن هم شاهد هستیم.

طاهرخانی افزود: در نهایت مقاومت ملت ها باعث شکست زیاده خواهی آل سعود و امریکا می‌شود و روسیاهی و آبروریزی برای سازمان‌هایی که با نام حقوق بشر ظاهر خود را بزک کرده‌اند؛ باقی می‌ماند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن