ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92718
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۵۷
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین نشست دانشجویان جهان اسلام با حضور بیش از ۴۰ چهره خارجی برگزار می‌شود/ بررسی نقش جنبش دانشجویی در حل مسئله یمن

نخستین نشست دانشجویان جهان اسلام با حضور بیش از ۴۰ چهره خارجی برگزار می‌شود/ بررسی نقش جنبش دانشجویی در حل مسئله یمن

علیرضا فیروزی، رئیس کمیسیون دانشجویی سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: نخستین نشست دانشجویان جهان اسلام و یا کمیسیون دانشجویی سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی امروز برای اولین بار در تاریخ کنفرانس وحدت اسلامی با حضور دبیران و اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌های دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان […]

نخستین نشست دانشجویان جهان اسلام با حضور بیش از ۴۰ چهره خارجی برگزار می‌شود/ بررسی نقش جنبش دانشجویی در حل مسئله یمن

علیرضا فیروزی، رئیس کمیسیون دانشجویی سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: نخستین نشست دانشجویان جهان اسلام و یا کمیسیون دانشجویی سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی امروز برای اولین بار در تاریخ کنفرانس وحدت اسلامی با حضور دبیران و اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌های دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان لندن به نمایندگی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا، نمایندگان دانشجویان داخل کشور و بیش از ۴۰ چهره خارجی از بیش از ۱۰ کشور جهان برگزار می‌شود.

وی به حضور دانشجویانی از کشور‌های ایتالیا، ترکیه، عراق، لبنان، فلسطین، ساحل عاج، نیجریه، هندوستان، افغانستان و کشمیر در نشست دانشجویان جهان اسلام اشاره کرد و افزود: این کمیسیون با دستور و حمایت آیت الله اراکی، رئیس مجمع تقریب مذاهب تشکیل شده است و یک نقطه عطفی در کنفرانس امسال و وجه تمایزی با کنفرانس‌های سال‌های قبل است.

فیروزی افزود: بررسی راهکار‌ها و نقش جنبش دانشجویی مسلمان در حل مسئله یمن و فلسطین به عنوان دو اولویت جهان اسلام و همچنین بررسی راهکار‌ها جهت ارتباط، استمرار جلسات، انسجام و تشکیل یک اتحاد بین المللی در سطح دانشجویان جهان اسلام با بهره گیری از ظرفیت‌ها و توان دانشجویان حاضر در کمیسیون را دو محور نشست دانشجویی امروز عنوان کرد.

وی تصریح کرد: سخنران ویژه این نشست دانشجویی آیت الله اراکی، رئیس مجمع تقریب مذاهب و دیگر چهره‌های شرکت کننده در این کنفرانس هستند.

فیروزی گفت: رویکرد این بوده که این کمیسیون از فعالیت شکلی، نمایشی و تشریفاتی خارج شود و بیشتر گفتگو محور و حول هم اندیشی باشد. امیدواریم این نشست نقطه آغازی برای تشکیل یک جبهه ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در سطح دانشجویان جهان اسلام و تشکیل یک اتحاد جامع میان دانشجویان مسلمان شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن