ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92720
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۱۵
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
15 مستند شهدای مدافع حرم در صداوسیمای خراسان رضوی تولید شد

15 مستند شهدای مدافع حرم در صداوسیمای خراسان رضوی تولید شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گناباد، محسن نصرپور ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری صداوسیمای خراسان رضوی در شهرستان گناباد اظهار داشت: مهمترین ویژگی مردم گناباد قناعت و ساده زیستی آنها است که شیخ محمدتقی بهلول نماد این ویژگی‌ها است. صدا و سیمای خراسان […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گناباد، محسن نصرپور ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری صداوسیمای خراسان رضوی در شهرستان گناباد اظهار داشت: مهمترین ویژگی مردم گناباد قناعت و ساده زیستی آنها است که شیخ محمدتقی بهلول نماد این ویژگی‌ها است. صدا و سیمای خراسان رضوی در هر شهرستان می‌تواند معرفی مفاخر، خانواده شهدا و نخبگان را با همکاری مسئولان آن شهرستان انجام دهد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: از مهرماه سال گذشته ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب را در مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی تشکیل شده است.

نصرپور خاطرنشان کرد: دشمن در حال حاضر به دنبال ناامید کردن مردم و القای ناکارآمدی نظام است که رسانه‌ها در این زمینه، امروز وظیفه سنگینی دارند و بهترین مقابله با دشمن نشان دادن دستاوردهای انقلاب در این 40 سال است.

وی ادامه داد: صدا و سیما در 40 سالگی انقلاب وظیفه دارد در ابتدا از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی دفاع کند زیرا در سال‌های اخیر حساس ترین دوران را گذرانده این و دشمن هرگونه توطئه‌ای توانسته برعلیه این کشور انجام داده و امروز روی به حوزه اقتصاد آورده که رسانه ملی توانسته با تمام توان و ظرفیت خود با جذب حداکثری با آنها مقابله کند و تحریم رئیس صدا و سیما توسط دشمن نشان از حرکت درست رسانه ملی بوده است.

ویژه برنامه‌های 40 سالگی انقلاب در صدا و سیمای خراسان‌رضوی اعلام شد‌یادواره شهید مدافع حرم ذکریا شیری در قزوین برگزار شدنسبت به معرفی شهدای ورزشکار مدافع حرم همدان کم‌کاری شده است

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی عنوان کرد: شهرستان گناباد بالاترین میزان پوشش دیجیتال استان را با 98.5 درصد دارا است و فقط با احداث سه ایستگاه دیگر به پوشش 100 درصدی خواهد رسید. صدا و سیمای خراسان رضوی آمادگی دارد دستاوردهای انقلاب در 40 سال اخیر را که در شهرستان‌ها اتفاق افتاده، به صورت رایگان پخش کند.

وی افزود: صدا و سیمای خراسان رضوی بزرگترین مرکز استان در کشور است و 500 ساعت برنامه در شبکه‌های مختلف داشته و تنها شبکه استانی است که 5 شبکه رادیویی دارد.

حمید بنایی؛ نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه حوزه رسانه در شهرستان گناباد همیشه مطالبه گر بوده و بدنبال خدمت رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: زمان آن رسیده که میکروفن‌ها به سمت مردم باشد و مطالبه‌گری مردم توسط مسئولین باید پاسخ داده شود البته کار رسانه در شرایط کنونی که دشمن جنگ رسانه‌ای را آغاز کرده بسیار دشوار است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: صدا و سیمای خراسان باید به صورت کشوری فعالیت کند؛ خدمت رسانی به مردم و آگاهی بخشی به جامعه از اولویت‌های آن باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن