ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92725
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۴۲
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

بلومبرگ: عربستان و امارات از تروریست های القاده در یمن کمک می گیرند

العالم-یمن خبرگزاری بلومبرگ در خبری اعلام کرد که عربستان و  امارات در جنگ علیه یمن از گروه های تروریستی کمک می گیرند که برخی از این گروه ها به تروریست های القاعده در یمن مرتبط هستند. در این گزارش آمده است که عربستان و امارات در سال 2016 با کمک تروریست ها محاصره شهر تعز را […]

العالم-یمن

خبرگزاری بلومبرگ در خبری اعلام کرد که عربستان و  امارات در جنگ علیه یمن از گروه های تروریستی کمک می گیرند که برخی از این گروه ها به تروریست های القاعده در یمن مرتبط هستند.

در این گزارش آمده است که عربستان و امارات در سال 2016 با کمک تروریست ها محاصره شهر تعز را شکستند و این اقدام آنها دیری نپایید که با شکست مواجه شد.

بلومبرگ  اعلام کرد با استناد به اظهارات برخی از شهروندان یمنی برخی از مناطق تحت سیطره تروریست های القاعده در شهر تعز از آغاز سال 2018 تاکنون همچنان صحنه درگیری بین تروریست ها است که بر سر سیطره بر آن با یکدیگر در حال درمنازعه هستند.

در این گزارش تاکید شده است که حملات ائتلاف ضد یمن به این کشور و جنگی که در آن علیه شهروندان یمنی به پا کرده اند زمینه مساعدی را برای گسترش نفوذ تروریست های القاعده در یمن فراهم کرده است.

پیشتر نیز خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی فاش کرده بود که ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان با تروریست های القاعده در یمن قراردادی سری را امضا کرده بودند و در آن توافقاتی درخصوص خروج برخی از تروریست های القاعده از برخی مناطق در مقابل پرداخت هزینه از سوی این ائتلاف صورت گرفته بود.

همچنین در گزارش آسوشیتدپرس تصریح شده بود که ائتلاف ضد یمن اقدام به عضوگیری از میان تروریست های القاعده در یمن می کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن