ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92738
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
قزوین|مدافعان حرم با غلبه بر جنایتکاران از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند

قزوین|مدافعان حرم با غلبه بر جنایتکاران از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، به مناسبت هفته بسیج بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شهرداری و شورای شهر اقبالیه و جمعی از مدیران این شهر با حضور در مزار شهدای شهر اقبالیه ضمن قرائت فاتحه و تجدید میثاق […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، به مناسبت هفته بسیج بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شهرداری و شورای شهر اقبالیه و جمعی از مدیران این شهر با حضور در مزار شهدای شهر اقبالیه ضمن قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان های شهدا به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای والامقام  پرداختند.

در این مراسم حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ضمن خیرمقدم به مسئولین و مدعوین، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهدا به بیان گوشه‌هایی از خصوصیات بارز این شهیدان والامقام پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور به دست بیگانگان شدند از کوچکترین وظایف ماست. 

تهران| شهدا و مدافعان حرم اقتدار و عزت شیعی را به رخ جهانیان کشاندند

عدالتی گفت: یاد شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم به شهید مدافع حرم جاوید الاثر شهر اقبالیه شهید ذکریا شیری را گرامی میداریم، رزمندگان و مدافعان حرم که با غلبه بر عوامل استکبار داعش جنایت کار توانستند از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند.

المان شهید مدافع حرم ذکریا شیری رونمایی شد

به مناسبت هفته بسیج و در راستای کنگره ملی 3000شهید استان قزوین، نخستین المان شهدای مدافع حرم، مزین بنام شهید جاوید الاثر ذکریا شیری با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شهردار و شورای اسلامی شهر اقبالیه، بسیجیان و دیگر مسئولین در شهر اقبالیه رونمایی شد.

المان و تصاویر شهدای واقعه تاریخی 5 آذر گرگان رونمایی می‌شود

پاسدار مدافع حرم، شهید ذکریا شیری یکم آذر ماه سال 1365 در خدابنده‌ی زنجان به دنیا آمد و در چهارم آذر ماه سال 1394 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید گرانقدر در منطقه به جا مانده و تاکنون به کشور بازنگشته، از شهید ذکریا شیری یک دختر 6 ساله و یک پسر 3ساله به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن