ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92740
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای کوی کارکنان دولت گچساران برگزار شد

یادواره شهدای کوی کارکنان دولت گچساران برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، ستار هدایت‌خواه، نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی روز گذشته،‌ دوم آذرماه در یادواره شهدای کوی کارکنان دولت گچساران که درمسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به جایگاه […]

یادواره شهدای کوی کارکنان دولت گچساران برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، ستار هدایت‌خواه، نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی روز گذشته،‌ دوم آذرماه در یادواره شهدای کوی کارکنان دولت گچساران که درمسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به جایگاه و عظمت شهدا، گفت: انقلاب اسلامی به برکت دین اسلام شکل گرفت، بدانید که این انقلاب ریشه الهی دارد انقلابی که وعده اش را خداوند داده بود.
وی افزود: شهدای عزیز خون بهای این انقلاب بودند، انقلابی که قرن‌ها پیش وعده و بشارتش توسط پیامبر اکرم(ص) داده شده بود، سال‌ها از دوران دفاع مقدس می گذرد اما چرا هرساله برای شهداء یادواره برگزار می کنیم؟.
این فعال فرهنگی اضافه کرد: ما بدهکار شهداء هستیم و اگر استقلال،عزت، شرف و آبرویی داریم به برکت همین خون شهداست.
هدایت خواه بیان کرد: شهداء جان دادند تا اسلام درجامعه حاکم شود و اگر امروز بعضی از مشکلات و نابسامانی‌ها را درجامعه می‌بینیم و مشکلات اقتصادی برگرده مردم فشار می‌آورد و برخی مشکلات فرهنگی را می‌بینیم دلیلش هم این است که به اسلام عمل نشده است.
وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ما حداکثر 20 درصد مربوط به خارج کشور و تحریم‌هاست و 80 درصد بخاطر کوتاهی‌ها و نابسامانی‌های داخلی است که اگر به اسلام عمل کنیم قطعا خواهیم دید که در سیستم اقتصادی اسلامی فقر، تبعیض و بی عدالتی وجود ندارد .
نماینده ادوارهفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این انقلاب اسلامی اهداف بلندی دارد و اینک امروز افرادی هستند که می‌خواهند محدودش کنند، شهداء می‌خواستند انتقام همه مظلومان عالم را بگیرند، انقلاب را باید با همه آرمان‌ها حفظ کرد تا به انقلاب جهانی صاحب‌الزمان(عج) برسد.
هدایت‌خواه یادآور شد: پیام شهداء این است که تابع محض ولایت فقیه باشیم، دشمنان بارها اعتراف کرده‌اند این همه برنامه ریزی برای نابودی انقلاب اسلامی این است که یک رهبر آگاه و بصیر دارند و یک ملت متحد و ولایتمدار.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن