ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92808
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۳۹
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
ابوترابی: رژیم آل‌سعود چاره‌ای جز پذیرفتن آتش‌بس در یمن ندارد

ابوترابی: رژیم آل‌سعود چاره‌ای جز پذیرفتن آتش‌بس در یمن ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام ابوترابی در جشن هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج،‌ با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: میلاد پیامبر (ص)، میلاد قرآن، میلاد تمام ارزش‌ها و فضائل اخلاقی، میلاد وحدت جامعه اسلامی، میلاد حق و آغاز تحول […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام ابوترابی در جشن هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج،‌ با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: میلاد پیامبر (ص)، میلاد قرآن، میلاد تمام ارزش‌ها و فضائل اخلاقی، میلاد وحدت جامعه اسلامی، میلاد حق و آغاز تحول در جامعه بشری و حیات انسان است.

امام‌ جمعه موقت تهران بیان کرد: میلاد انقلابی که در اصولی روشن استوار است، اولین اصلی که در انقلاب پیامبر (ص) قرار گرفته عقل، علم و معرفت است و آغاز رویش دانش در جامعه انسانی است.

وی خاطرنشان کرد: پیام قرآن کریم و دعای پیامبر اعظم (ص)، افزایش علم و درک آن است، پس مطالبه ما هم باید علم و دانش باشد و ما در سایه علم و توحید قرآن را می‌شناسیم و توسط پیشوایان معصوم (ع) با علم آشنا می‌شویم و حق را می‌شناسیم.

امام‌ جمعه موقت تهران گفت: حضرت محمد (ص) مظهر تمام خوبی‌هاست و به خداوند خیلی نزدیک است و هر انسانی که به پیامبر (ص) نزدیک باشد به خدا نزدیک‌تر است و بعد از آن حضرت علی (ع) نزدیک‌ترین افراد به پیامبر است.

وی تصریح کرد: انقلاب و انفجار علم در سایه توحید و معرفت پیامبر (ص) و اولیای الهی میسر است و رسالت موجب به عدالت رسیدن است. پیامبر (ص) آغاز گسترش عدالت در کره خاکی است که در سایه آموزه‌های پیامبر (ص) به نور عدالت دست خواهیم یافت.

ابوترابی در ادامه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک گام بلند در پیروی از راه و روش پیامبر (ص) است، جمهوری اسلامی راه را برای رشد علم همواره کرده و امروزه ملت ما نسبت به ۴ دهه قبل با رشد و پیشرفت خیره‌کننده علمی، عقلی و معرفت روبرو بوده که این‌ها همه به ثمره انقلاب اسلامی ایران است.

امام‌ جمعه تهران خاطرنشان کرد: امروزه کشور ما با مشکلات اقتصادی روبرو است، اما در کنار آن از آرامش و انسجام سیاسی برخوردار است به دلیل اینکه ملت ایران قدرشناس سرمایه‌ها هستند و دارایی‌های خودشان را تشخیص می‌دهند، استقلال سیاسی را تشخیص می‌دهند و درک عمیق از اقتدار دفاعی، سیاسی و نظام  دارند؛ می‌گویند که با این سرمایه‌ها می‌توان مشکلات را حل کرد.

ابوترابی افزود: سرمایه ملت ایران، سرمایه عقلانیت، علم، بصیرت سیاسی، شهدا و رهبری، پیامبر و اهل‌بیت است که باید قدر آن را دانست و نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام این‌ها در برابر استکبار ایستاده و بدون استثنا پیروز میدان خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز دو کشور آمریکا و اسرائیل در منطقه در مقابل ملت ایران ایستاده‌اند و همان‌طور که مشاهده کردید استکبار جهانی از این‌ها حمایت می‌کنند. امروز شکست‌خورده‌تر از رژیم آل سعود نداریم، از یمن شکست‌خورده‌اند در حالی‌که به این باور بودند که ۱۵ روزه یمن را تسخیر می‌کنند ولی چهار سال طول کشیده و اکنون چاره‌ای جز پذیرفتن آتش‌بس ندارند.

امام‌جمعه تهران تأکید کرد: پیروزی جبهه مقاومت و امت اسلام راه را برای پیروزی‌های بزرگ‌تری هموار کرده است و امیدواریم با تصمیم‌گیری و مدیریت عاقلانه و به‌موقع مدیران راه رشد و شکوفایی ملت ایران هموار شود.

ابوترابی در خاتمه گفت: با وحدت کلمه، علم و در سایه رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی گام‌ها را استوار برداریم و از سه‌هزار شهید استان الگو می‌گیریم و با بصیرت قدم‌ها را محکم برمی‌داریم تا بر مشکلات پیروز شویم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن