ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92813
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
درگیری میان شبه‌نظامی مورد حمایت امارات در جنوب یمن

درگیری میان شبه‌نظامی مورد حمایت امارات در جنوب یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، منابع محلی می‌گویند، ندیم الصنعانی، از رهبران گردان‌های ابوالعباس در جریان یورش نیروهای “کمربند امنیتی” به آپارتمانی در یکی از مناطق مسکونی عدن کشته شد. هر دو گروه ابوالعباس و کمربند امنیتی مورد حمایت مالی و تسلیحاتی امارات هستند. گردان‌های ابوالعباس اعلام کرد، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، منابع محلی می‌گویند، ندیم الصنعانی، از رهبران گردان‌های ابوالعباس در جریان یورش نیروهای “کمربند امنیتی” به آپارتمانی در یکی از مناطق مسکونی عدن کشته شد. هر دو گروه ابوالعباس و کمربند امنیتی مورد حمایت مالی و تسلیحاتی امارات هستند.

گردان‌های ابوالعباس اعلام کرد، آنها پس از تحقیقات اولیه، حقیقت را در مورد حادثه اعلام خواهند کرد. این گروه، زخمی شدن عادل العزی، مرد دوم گردان‌های ابوالعباس در این حادثه را رد کرد.

حادثه مذکور یک هفته پس از ترور فهد حسین غرامه، معاون فرمانده نیروهای کمربند امنیتی در استان ابین صورت گرفت که پس از خروج از منزلش در عدن توسط افراد مسلح ناشناس هدف گلوله قرار گرفت.

شهر عدن، پایتخت موقت دولت منصور هادی اخیرا شاهد ترورهایی بوده که مسئولان، نیروهای امنیتی، امام جماعت مساجد، قضات و رهبران گروه‌های شبه‌نظامی را هدف قرار داده و موجب کشته شدن شمار زیادی از آنها شده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن