ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92825
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
در سیل چگون زنده بمانیم؟ +اینفوگرافیک

در سیل چگون زنده بمانیم؟ +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هوانشاسی در مورد وقوع سیل در بعضی مناطق کشور بهتر است هموطنان عزیز اطلاعات کافی را برای انجام اقدامات لازم قبل از وقوع، در حین و پس از وقوع […]

در سیل چگون زنده بمانیم؟ +اینفوگرافیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هوانشاسی در مورد وقوع سیل در بعضی مناطق کشور بهتر است هموطنان عزیز اطلاعات کافی را برای انجام اقدامات لازم قبل از وقوع، در حین و پس از وقوع سیل را داشته باشند.

سیل به عنوان یکی از حوادث طبیعی با وجود قابل پیش‌بینی بودن تا حد زیاد ولی در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و در نظر نگرفتن تمهیدات لازم قبل از وقوع می‌تواند خسارات بسیار سنگین جانی و مالی را در پی داشته باشد. لذا بهتر است مردم و مسئولین همواره آمادگی‌های لازم را برای مقابله با صدمات احتمالی سیل داشته باشند.

در سال‌های اخیرا چندین مورد سیل با خسارات بالا در کشور ما رخ داده است که خساراتی را نیز در پی داشته است. با بررسی موارد گذشته می‌توان دریافت که با به کارگیری روش‌های ایمن‌سازی پیش از وقوع حین به سادگی می‌توان خسارات جانی و مالی را تا حد زیادی کاهش داد. آشنایی با رفتارهای پرخطر در زمان وقوع سیل و پس از حادثه نیز به کاهش تعداد مصدومان کمک شایانی خواهد کرد.

برای آشنایی پیش با فرآیند چگونه در سیل زنده بمانیم به اینفوگرافی زیر توجه کنید:

در سیل چگون زنده بمانیم؟ +اینفوگرافیک

بیشتر بخوانید: فرود هواپیمای مسافربری در شریط نامناسب آب‌وهوایی +فیلم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن