ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92862
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
قزوین| فرهنگ بسیجی دشمن‌شکن است

قزوین| فرهنگ بسیجی دشمن‌شکن است

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، مصطفی معصوم در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در مسجد روستای یارود دهستان رجایی دشت برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت به مظلومیت مردم ستمدیده یمن اشاره کرد و اظهار داشت: این ملت […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، مصطفی معصوم در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در مسجد روستای یارود دهستان رجایی دشت برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت به مظلومیت مردم ستمدیده یمن اشاره کرد و اظهار داشت: این ملت هیچ گاه شکست نخواهد خورد و شاید چند صباحی به ظاهر پیروزی دشمن را رقم بزند ولی این روحیه بسیجی که بر گرفته از قیام عاشوراست شکی نیست که به زودی پیروز میدان همین مردم مظلوم یمن خواهند بود همانطور که تاریخ شاهد و گواه بوده و هست.

وی خاطرنشان کرد: افرادی هستند که خود را خادمین حرمین شریف معرفی می‌کنند ولی در کشتار مردم مسلمان بی گناه یمن دست دارند ولی بدانند که نظام سلطه و زور گو راه به جایی پیدا نمی‌کند.

کرمانشاه| دفاع مقدس عرصه تبلور فرهنگ بسیجی استمسئولان استان فارس بسیج را در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی همراهی کنندسردار سلامی: بسیج خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان در 40 سال اخیر بوده است

معصوم با اشاره به بیانات امام راحل گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

وی عنوان کرد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گل‌دسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند، بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت ‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند، بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) سپاه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: بسیج مظهر ایستادگی ،پیشرفت و دانش است و هرکجا که تفکر بسیجی حاکم شده است کشور پیشرفت کرده و اما هر کجا این تفکر خارج شده و متوسل به دشمنان شده‌ایم ناموفق بوده ایم. 

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی دشمن شکن است و باید در جامعه نهادینه شود تا روحیه همکاری، همدلی، هم‌زبانی و تلاش در جامعه گسترش یابد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن