ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92906
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۱۱
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
جنون نظامی آل سعود و راه انداختن حمام خون در یمن/ترس آمریکایی ها از ادامه جنگ یمن به دلیل احتمال پیروزی جنبش انصارالله است

جنون نظامی آل سعود و راه انداختن حمام خون در یمن/ترس آمریکایی ها از ادامه جنگ یمن به دلیل احتمال پیروزی جنبش انصارالله است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر قنادباشی کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به فجایع و حملات اخیر عربستان علیه مردم یمن گفت:عربستان و امارات به دلیل شکست های پی در پی و مفتضحانه ای که در عملیات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر قنادباشی کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به فجایع و حملات اخیر عربستان علیه مردم یمن گفت:عربستان و امارات به دلیل شکست های پی در پی و مفتضحانه ای که در عملیات نظامی الحدیده یمن متحمل شده اند؛ هم اکنون وارد عرصه جنون نظامی شده اند و اقدام به کشتار جمعی مردم بی دفاع یمن و راه انداختن حمام خون کرده اند.

وی عنوان کرد:با وجود گذشت پنج ماه از عملیات عربستان در یمن این عملیات هیچ دستاوردی برای عربستان نداشته است؛ در حالی که تصور عربستان و امارات این بود که با پشتیبانی آمریکا، انگلیس و اروپا می توانند الحدیده را اشغال کنند.

این کارشناس مسائل منطقه با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: آل سعود و امارات گمان می کردند که می توانند از حملات علیه یمن به عنوان برگ برنده ای در مذاکرات صلح استفاده کنند؛ در حالی که چنین اتفاقی رخ نداد.

قنادباشی ابراز کرد: با توجه به رسوایی عربستان در قتل خاشقچی و همچنین گسترش اعتراضات جهانی نسبت به فجایع یمن، آمریکا و دیگر کشورهای غربی  توان ادامه ارسال سلاح به عربستان و امارات را ندارند؛ چرا که اگر ارسال سلاح را ادامه دهند مورد اعتراض شدید دیگر کشورها قرار می گیرند.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از کشورهای غربی ناگزیر هستند که ارسال محموله های تسلیحاتی را به عربستان را محدود و متوقف کنند، تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا به این دلیل آتش بس جنگ یمن را مطرح می کند چرا که می داند عربستان توان ادامه حرکت های نظامی را در صورت توقف ارسال تسلیحات را ندارد.

این کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه این مسئله تنها دلیل اعلام اتش بس توسط ترامپ نیست، اظهار کرد: آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که اگر جنگ یمن ادامه پیدا کند به پیروزی بسیار بزرگ و پر معنا جنبش انصارالله ختم می شود.

قنادباشی با اشاره به مطلب فوق گفت: بنابراین آمریکا  تلاش می کند که جنگ در شرایطی که پیروزی انصارالله کاملا علنی نشده است، متوقف شود؛ همچنین دلیل دیگری که برخی از کارشناسان مطرح کرده اند این است؛آنان آتش بس را برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود اعلام کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:به هر ترتیب کشتار مردم و غیر نظامیان در یمن در حال رخ دادن است و محاصره ای که علیه مردم شکل گرفته است می تواند برای مردم یمن بسیار زیان بار باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن