ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92908
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۲۲
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
سندرز: مطمئنم قطعنامه توقف حمایت آمریکا از عربستان در یمن تصویب می‌شود

سندرز: مطمئنم قطعنامه توقف حمایت آمریکا از عربستان در یمن تصویب می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی بی اس نیوز، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت روز یکشنبه اعلام کرد اطمینان دارد مجلس سنای آمریکا پس از اینکه سازمان اطلاعات مرکزی این کشور (سیا) گزارش داد ولیعهد عربستان دستور قتل جمال خاشقجی را صادر کرده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی بی اس نیوز، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت روز یکشنبه اعلام کرد اطمینان دارد مجلس سنای آمریکا پس از اینکه سازمان اطلاعات مرکزی این کشور (سیا) گزارش داد ولیعهد عربستان دستور قتل جمال خاشقجی را صادر کرده است، قطعنامه‌ای را برای قطع هرگونه حمایت از جنگ عربستان در یمن تصویب خواهد کرد.

سندرز که به همراه «مایک لی» سناتور ایالت یوتا حامی قطعنامه مذکور است، در این خصوص گفت: «به نظر من ما این شانس را داریم که اکثریت رای سنا را به دست آوریم».

این قطعنامه در بهار به سنا ارائه شد، اما فقط توجه تعداد کمی از جمهوری خواهان را جلب کرد. ترامپ هفته گذشته اعلام کرد در کنار عربستان می‌ماند و تعداد زیادی از دموکرات‌ها و جمهوری خواهان با او مخالف هستند. جمهوری خواهان مایلند مجازات سنگین تری برای عربستان که «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار مخالف سعودی را در کنسولگری خود در استانبول به قتل رساند در نظر گرفته شود.

سندرز در برنامه «Face the Nation» گفت کنگره باید کار بیشتری برای مقابله با ترامپ، مقابله با صنعت سوخت فسیلی و تغییر سیستم انرژی ما از سوخت فسیلی انجام دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن