ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92944
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
  • 427 بازدید
  • ارسال توسط :
یاد شهداء مهمترین سرمایه نظام اسلامی است

یاد شهداء مهمترین سرمایه نظام اسلامی است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید تقی حسینی فرمانده دریابانی مازندران در یادواره شهدای روستای پایین احمدکلای بابلسر با اشاره به اینکه یاد شهداء مهمترین سرمایه نظام اسلامی است، گفت: نقش آفرینی رزمندگان در طول جنگ تحمیلی و شهیدان عرصه نظم امنیت و […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید تقی حسینی فرمانده دریابانی مازندران در یادواره شهدای روستای پایین احمدکلای بابلسر با اشاره به اینکه یاد شهداء مهمترین سرمایه نظام اسلامی است، گفت: نقش آفرینی رزمندگان در طول جنگ تحمیلی و شهیدان عرصه نظم امنیت و همچنین ایستادگی و ایثار آنان ستودنی است.

وی افزود: شهیدان همواره مردانه و شجاعانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و پیروزی را به وسیله امداد‌های الهی و توکل به خداوند به ثمر رساندند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه شهادت بالاترین نیکی و خوبی در دنیاست، گفت: شهدا موجب افتخار و سربلندی اسلام و ایران شدند و یاد آن‌ها بزرگ‌ترین سرمایه نظام اسلامی و چراغ هدایت کننده انقلاب است.

فرمانده دریابانی مازندران با برجسته دانستن نقش شهدا در شکل گیری ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی افزود: جامعه تا زمانی که شهداء را سرمشق قرار بدهد، گمراه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه خون نقش بسته روی پیشانی شهدا بزرگ‌ترین جلوه عشق است، افزود: ثبات و امنیت امروز جامعه ایران، نتیجه گذشتن آن‌ها از زندگی شان است.

شهیدان این روستا در دفاع مقدس و شهید والامقام محمدمهدی عزیزی در سال ۱۳۸۴ در درگیری مسلحانه با اشرار سوداگران مرگ در شهرستان بم استان کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سیزدهمین سالگرد شهید سرافراز محمدمهدی عزیزی و شهدای روستای پایین احمد کلا شهرستان بابلسر با حضور دریابانان مازندران، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و شهرستانی، جانبازان و خانواده معظم شهداء برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن