ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9295
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۹:۴۲
  • 435 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع مدافعین حرم در مشهد برگزار شد

اجتماع مدافعین حرم در مشهد برگزار شد

تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: مدافعان حرم و رزمندگان لشکر فاطمیون نه تنها در پاسداری از مرزهای جغرافیایی بلکه در مرزبانی از دین و ارزشهای دینی و در مبارزه با ظلم، تلاش و ایستادگی می کنند.آیت الله سید ابراهیم رئیسی افزود: اگر ایستادگی رزمندگان لشکرهای فاطمیون، حیدریون و امثال آنها نبود و […]

تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: مدافعان حرم و رزمندگان لشکر فاطمیون نه تنها در پاسداری از مرزهای جغرافیایی بلکه در مرزبانی از دین و ارزشهای دینی و در مبارزه با ظلم، تلاش و ایستادگی می کنند.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی افزود: اگر ایستادگی رزمندگان لشکرهای فاطمیون، حیدریون و امثال آنها نبود و مدافعان حرم سنگر را در سوریه و عراق حفظ نمی کردند، اکنون مردم باید در تهران و مشهد و شهرهای دیگر با دشمن روبرو می شدند.
وی اظهار کرد: امروز کسانی که در صف مقاومت با دشمن می جنگند و ایستادگی می کنند، به امر رهبری که دغدغه اش حفظ ارزشهای دین و انقلاب است، گوش سپرده اند.
وی گفت: دشمن امروز اسلام، دشمن بی رحمی است و با اینکه پرچم دین اسلام را بر دست گرفته اما ماهیت صهیونیستی دارد.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: طراح جریان های داعش و القاعده، صهیونیستها هستند که برای ایجاد اختلاف بین متدینین و شکستن هیبت و هیمنه لشکرهای کشورهای اسلامی در سوریه، عراق و یمن و ایجاد فتنه در جامعه اسلامی، بر جهل عده ای سوار شده اند.
وی ادامه داد: امروز استکبار با امپراطوری گسترده خبری برای ایجاد جهالت بین مردم تلاش می کند اما پرچم علم، معرفت و امید در دست ایران اسلامی است که تلاش می کند بر علم، دانش و بصیرت مردم دنیا افزوده شود.
وی اظهار کرد: امروز به برکت دعای پرامید ندبه و خون مطهر شهدای مدافع حرم، جهل زدایی از جوامع آغاز شده و اثر خون این شهدا که در امتداد خون حضرت سیدالشهدا (ع) است هیچگاه از بین نخواهد رفت و از جامعه جهل زدایی خواهد کرد.
این اجتماع معطر به عطر حضور سه شهید مدافع حرم بود که به تازگی به فیض شهادت نائل آمدند.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن