ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93002
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۴۱
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
اسبقیان: سرپرستان فدراسیونها منع قانونی برای حضور در انتخابات ندارند اما این کار اخلاقی نیست

اسبقیان: سرپرستان فدراسیونها منع قانونی برای حضور در انتخابات ندارند اما این کار اخلاقی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمد شروین اسبقیان در جمع خبرنگاران درباره کاندیدا شدن سرپرستان در انتخابات فدراسیون‌ها، گفت: طی صحبتی که با سرپرستان فدراسیون‌های ورزشی در خصوص حضور آنها در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان انجام شده به آنها اعلام کردیم به لحاظ اخلاقی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمد شروین اسبقیان در جمع خبرنگاران درباره کاندیدا شدن سرپرستان در انتخابات فدراسیون‌ها، گفت: طی صحبتی که با سرپرستان فدراسیون‌های ورزشی در خصوص حضور آنها در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان انجام شده به آنها اعلام کردیم به لحاظ اخلاقی درست نیست که در انتخابات شرکت کنند ولی منع قانونی برای حضور سرپرستان در انتخابات وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بنی تمیم سرپرست فعلی فدراسیون کشتی می‌تواند در انتخابات کشتی شرکت کند یا خیر؟ گفت: در این خصوص صحبتی با بنی تمیم نشده است و چیزی هم ما نشنیده‌ایم اما باز هم می‌گویم منع قانونی برای حضور سرپرستان در انتخابات وجود ندارد.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها درباره رای دیوان عدالت اداری در خصوص احمد ضیایی و محمدصادق فرجی افزود: در این خصوص اطلاعی ندارم اما فرصت قانونی برای بازنشستگان جهت ترک فدراسیون‌های مربوط به خود تا 15 آذر است و وزارت ورزش نیز به قانون احترام می‌گذارد. ضمن اینکه باید بگویم وزارت ورزش و جوانان تا به امروز هیچ حمایتی از کاندیدای خاصی انجام نداده و نخواهد داد.

وی در پایان درباره مراسم گلریزان حمایت از زنان و کودکان مظلوم یمن که در محل فدراسیون جانبازان و معلولان در حال برگزاری است اظهار کرد: این مراسم با حمایت وزارت ورزش و جوانان، سازمان بسیج وزارت ورزش و جمعی از فدراسیون‌های ورزشی و مدیران ارشد ورزش در جهت حمایت از زنان و کودکان رنج کشیده یمنی است تا بتوانیم حمایت‌های خود را از این افراد اعلام کنیم و مبالغی که در این زمینه جمع‌آوری خواهد شد از طریق کمیته امداد و سفارت جمهوری اسلامی ایران در یمن در اختیار مردم مظلوم و رنج کشیده یمن قرار خواهد گرفت. جامعه ورزش با حضور خود در این مراسم حمایت خود را در برابر وحشی گری و جنایت عربستان سعودی اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن