ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9301
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
فقه ما مدیون دفاع مقدس است/ تجمل گرایی آفت جامعه

فقه ما مدیون دفاع مقدس است/ تجمل گرایی آفت جامعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد با سردار حمزه میرتقی جانباز مدافع حرم و از فرماندهان جبهه‌های نبرد در سوریه دیدار کردند. میرتقی در این دیدار دانشجویان را افسران جنگ نرم جبهه‌های نبرد خطاب کرده و رسالت سنگین آنها را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد با سردار حمزه میرتقی جانباز مدافع حرم و از فرماندهان جبهه‌های نبرد در سوریه دیدار کردند.

میرتقی در این دیدار دانشجویان را افسران جنگ نرم جبهه‌های نبرد خطاب کرده و رسالت سنگین آنها را توضیح داد و در این‌باره بیان داشت: باید ناگفته‌های جنگ را با توجه به گذشت حدود 3دهه از آن برای مردم بازگو کنیم. چطور امکان داشت مردم از خرمشهر 35 روز توانستند در مقابل هجمه دشمن مقاومت کنند، رمز مقاومتشان چه بود؟ علت عقب نشینی چه بوده؟ لزوم عملیات کربلای 4 چه بود؟

میرتقی با تاکید بر اینکه ما هر چه داریم از برکت 8سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: جنگ بود که ما مجبور شدیم صنعت بیاموزیم؛ مهندسی معکوس مهمات و تعمیرات وسایلی مانند تانک و خودرو ناخواسته دانشجویان خط امام را به مهندسانی ماهر تبدیل کرد که امروز صنایع ما را جلو می‌برند.

این جانباز مدافع حرم تصریح کرد: پزشکی ما مدیون جنگ است، جراحانی که در زمان جنگ ناخواسته می‌بایست بیماران زیادی را معالجه و جراحی می‌کردند امروز به متخصصینی تبدیل شده‌اند که در دنیا جزء برترین‌ها هستند و در منطقه مانند ندارند. از کشورهای همسایه برای مداوا به کشور ما می آیند اینها ثمرات جنگ بود.

میرتقی همچنین افزودند: حتی فقه ما نیز مدیون دفاع مقدس است قدرت دیپلماسی ما اولین بار در جنگ بود که خودش را باور کرد ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها را ما در جنگ شکستیم. در جنگ همه در یک خط بودند و کسی به خودش اجازه نمی‌داد که درباره گذشته دیگران صحبت کند گاهی یک کارگر فرمانده یک استاد دانشگاه می‌شد.

 وی با تاکید بر اینکه در جنگ همه آمده بودند به تکلیف خود عمل کنند، اضافه کرد: وقتی پشت خاکریز می ایستادیم همه در یک خط بودیم و کسی حس برتری جویی نداشت اما الان وضعیت تغییر کرده الان هر کسی می‌خواهد طوری خودش را بالاتر از دیگران نشان دهد.

این جانباز مدافع حرم بیان داشت: امروز تجمل گرایی آفت جامعه شده و مردم با داشتن روحیه رفاه طلبی امکان رشد و پیشرفت نخواهند داشت ما اگر در جنگ پیروزی کسب کردیم بدلیل عدم وابستگی به دنیا بود اما امروز تجمل گرایی مانع از پیشرفت ما در عرصه های گوناگون شده است.

میرتقی در خصوص جنگ سوریه گفت: در سوریه یک فاجعه در حال اتفاق افتادن است و امریکا با ابزارهای تبلیغاتی و با در دست داشتن سازمان ملل در حال جنگ است و بدنبال وقت کشی است تا حلب را از دست ندهد و برای این کار کلی فیلم و کلیپ و غیره نشان می‌دهد تا به مردم دنیا با تبلیغات دروغین بگوید که طرفدار مردم سوریه است البته موضوعی که امروز مهمتر از مسئله سوریه است مردم مظلوم و بی دفاع یمن هستند که در برابر وحشیگری های آل سعود قرار گرفته اند و هیچ کس حتی رسانه ملی خودمان هم به اندازه کافی به این فاجعه بزرگ نمی‌پردازد.

گفتنی است سردار سید حمزه میرتقی ، از جانبازان دفاع مقدس که  برای دفاع از حرمین اهل بیت به سوریه اعزام شده بود، 11 آذر سال گذشته در منطقه حلب سوریه بر اثر ترکش بمب‌های دستی کنار جاده هنگام عبور با وسیله نقلیه مجروح می‌شود و  تاکنون 17 عمل روی دو پایش انجام شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن