ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93059
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک ۳ موشک بالستیک یمن به سمت نظامیان ارتش سعودی

شلیک ۳ موشک بالستیک یمن به سمت نظامیان ارتش سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله سه‌شنبه‌شب، سه فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» را به سمت محل تجمع نظامیان ارتش سعودی در «نجران» واقع در جنوب عربستان شلیک کرد. شبکه خبری المسیره گزارش داد که این سه موشک به سمت محل استقرار نظامیان ارتش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله سه‌شنبه‌شب، سه فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» را به سمت محل تجمع نظامیان ارتش سعودی در «نجران» واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.

شبکه خبری المسیره گزارش داد که این سه موشک به سمت محل استقرار نظامیان ارتش سعودی در نزدیکی منطقه «الرصیفات» در نجران شلیک شده است.

بیشتر بخوانید:

غارتگری گروه‌های تروریستی در عفرین صدای آنکارا را هم درآورد

نیروهای موشکی یمن عصر سه‌شنبه نیز دو فروند موشک زلزال-۱ را به سمت مواضع مزدوران در جازان و عسیر در جنوب عربستان شلیک کرده بودند.

نیروی موشکی یمن دیشب هم یک فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» را به سمت مواضع شبه‌نظامیان مستقر در تعز واقع در جنوب غرب این کشور شلیک کرده بود.

حملات موشکی یمن به سمت مواضع شبه‌نظامیان در واکنش به تشدید تجاوزات ائتلاف سعودی همزمان با آغاز تلاش‌های نماینده سازمان ملل در امور یمن برای برگزاری دور جدید مذاکرات صلح ادامه دارد.

پاسخ‌های موشکی یمن در حالی ادامه دارد که مسئولان انصارالله اخیرا با اعلام آمادگی برای توقف حملات نظامی از جمله موشکی، حسن نیت خود را به طرح سازمان ملل درباره دور جدید مذاکرات صلح نشان داده‌اند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن یکشنبه شب هفته گذشته در بیانیه‎ای اعلام کرده بود که ارتش این کشور در راستای حمایت از تلاش نماینده سازمان ملل برای برقراری صلح و گرفتن بهانه ادامه تجاوزات دشمن، حاضر است همه عملیات نظامی خود را در صورت توقف حملات ائتلاف سعودی، متوقف کند.

یگان موشکی یمن در طول سال‌های تجاوزات ائتلاف سعودی توانسته با اعتماد به قدرت متخصصان بومی، سیستم‌های موشکی مورد استفاده‌اش را ارتقا بخشد و از همین روی، قدرت موشکی این کشور با وجود محاصره همه جانبه آن توسط رژیم سعودی روز به روز در حال افزایش است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن