ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93061
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
هشت قدم برای تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت +اینفوگرافیک

هشت قدم برای تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار بحث و گفتگو درباره فعال شدن دوباره کارت سوخت خودروها دوباره داغ شده است و مالکان خودروها و موتور سیکلت‌ها به دنبال انجام کارهای اداری برای دریافت کارت سوخت خود هستند. کارت سوخت در طول سال‌های […]

هشت قدم برای تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت+ اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار بحث و گفتگو درباره فعال شدن دوباره کارت سوخت خودروها دوباره داغ شده است و مالکان خودروها و موتور سیکلت‌ها به دنبال انجام کارهای اداری برای دریافت کارت سوخت خود هستند.

کارت سوخت در طول سال‌های گذشته برای چند مقطع مورد استفاده صاحبان و مالکان همه وسایل نقلیه قرار می‌گرفت و پس از آن به دلایلی از چرخه استفاده خارج شد.

طی ماه‌های اخیر زمزمه استفاده مجدد کارت سوخت در رسانه‌ها به نقل از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه مطرح شد و در نهایت از روزهای ابتدایی هفته جاری ثبت نام برای دریافت کارت سوخت آغاز شده است.

مراحل تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت را در ادامه در قالب یک اینفوگرافیک مشاهده کنید.

هشت قدم برای تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت+ اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن