ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93077
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۱۹
  • 63 بازدید
  • ارسال توسط :
نامه ۵۰ شخصیت آمریکایی به سنا برای اتمام جنگ یمن

نامه ۵۰ شخصیت آمریکایی به سنا برای اتمام جنگ یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بیش از ۵۰ سیاستمدار و مقام سابق آمریکا در نامه‌ای خطاب به «میچ مک‌کانل» نماینده اکثریت سنا و همکارانش خاتمه دخالت آمریکا در جنگ یمن را خواستار شدند. وبگاه آمریکایی «وکس» سه شنبه شب با انتشار این خبر نوشت، امضاءکنندگان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بیش از ۵۰ سیاستمدار و مقام سابق آمریکا در نامه‌ای خطاب به «میچ مک‌کانل» نماینده اکثریت سنا و همکارانش خاتمه دخالت آمریکا در جنگ یمن را خواستار شدند.

وبگاه آمریکایی «وکس» سه شنبه شب با انتشار این خبر نوشت، امضاءکنندگان این نامه را سفرای پیشین آمریکا در یمن، محققان حقوقی، کارشناسان ارشد حوزه عربستان، یکی از برندگان جایزه صلح نوبل، مشاور سابق «کالین پاول» وزیر خارجه پیشین و «نوام چامکسی» زبان شناسان برجسته و تحلیلگر سیاسی مشهور جهان تشکیل می‌دهند. نگارندگان از مک‌کانل و دیگر سناتور‌ها خواسته‌اند با از طرحی که خواستار خروج ابدی نیرو‌های آمریکایی از یمن است حمایت کنند. قرار است این لایحه چهارشنبه هفته جاری رای‌گیری شود.

«بابارا بوداین» و «استفن سچ» سفرای پیشین آمریکا در یمن که از جمله امضاء کنندگان این نامه هستند، عنوان کرده‌اند که حمایت ترامپ از جنگ یمن از سوی کنگره غیر مجاز تشخیص داده شده و بنابراین غیر قانونی است.

جدیدترین نظرسنجی‌ها در آمریکا نیز نشان داد که اکثریت اهالی این کشور مخالف حمایت کشورشان از ائتلاف رژیم سعودی علیه یمن هستند.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت» ۵۸ درصد پاسخ دهندگان در این نظرسنجی جدید خواستار شدند که قانونگذاران برای جلوگیری از فروش تسلیحات به عربستان راهی را برگزینند.

بر اساس نظرسنجی «YouGov» و گروه بین‌المللی «کمیته نجات»، تنها ۱۳ درصد آمریکایی‌ها می‌خواهند که قانونگذاران اجازه فروش اسلحه به متحدان واشنگتن از قبیل: عربستان سعودی و امارات متحده عربی در درگیری یمن را افزایش دهند. این نظرسنجی همچنین نشان داد ۷۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف دخالت کشورشان در جنگ یمن هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن